معاون اول ریاست جمهوری: هنر ما پاک کردن صورت مساله است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان یک شهید و ۱۳ زخمی برجای گذاشت حمله گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان رهبر کاتولیکهای جهان کشتار کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد حمله حزب الله لبنان به پایگاه‌های موشکی و لجستیکی رژیم صهیونیستی (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) رژیم صهیونیستی به کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل هم رحم نمی‌کند انگلیس مدعی شد: همکاری نظامی ایران و کره شمالی با روسیه تهدید است سازمان ملل خواستار توقف حملات به خبرنگاران در کرانه باختری شد یک شهید و ۴ مجروح در حمله هوایی صهیونیست‌ها به «الاحمدیه» لبنان دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به عراق چه بود؟ شکایت حماس علیه جنایات رژیم صهیونیستی به دیوان بین‌المللی دادگستری عراقچی: دیپلماسی عمومی شگفت‌انگیز رئیس‌جمهور افق‌های جدیدی در مقابل ۲ کشور «ایران و عراق» می‌گشاید بهروزآذر: زنان می‌توانند بازیگر اصلی رسیدن به دنیایی عادلانه‌تر باشند هلاکت ۶ سرکرده داعش در عراق هر سه شهید عملیات تروریستی میرجاوه خراسانی هستند آیت‌الله علم‌الهدی: هدایت نقدینگی به سمت تولید، تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند | توجه دولت و مجلس بر توسعه تولید و بازارسازی بین‌المللی رئیس جمهور در بصره: باید با همسایگان با دوستی و برادری رفتار کنیم استاندار بصره: سفر پزشکیان به این استان تاریخی است دستور معاون اول رئیس‌جمهور برای برخورد با تروریست‌های میرجاوه پزشکیان وارد بصره شد (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) نظر چهره‌های عراقی درباره سفر مسعود پزشکیان به کشورشان
سرخط خبرها

آمریکا در شورای امنیت: غیرنظامیان فلسطینی در جهنم زندگی می‌کنند

  • کد خبر: ۲۳۹۶۰۷
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
آمریکا در شورای امنیت: غیرنظامیان فلسطینی در جهنم زندگی می‌کنند
نماینده و سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل که کشورش همواره از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها حمایت کرده است با ابراز دلسوزی ریاکارانه گفت که غیرنظامیان غزه در جهنم زندگی می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، گرینفیلد چهارشنبه شب در نشست شورای امنیت سازمان ملل با اشاره به کمبود شدید مواد غذایی، آب و دارو در نوار غزه گفت: غیرنظامیان فلسطینی در جهنم زندگی می‌کنند.

وی افزود: اسرائیل باید اقدامات فوری بیشتری برای حذف موانع تحویل کمک‌ها بردارد. هر چند شاهد پیشرفت‌هایی بوده‌ایم اما درخواست‌های دیگر بویژه در مورد تجهیزات ارتباطی که برای کاهش درگیری لازم است، تامین نشده است.

وی همچنین درباره تصویب طرح‌های رژیم صهیونیستی به منظور ایجاد هزاران واحد مسکونی برای شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری اظهار کرد: این اقدامات یکجانبه با قوانین بین‌المللی ناسازگار و به زیان راه حل دو دولتی است.

باربارا وودوارد نماینده و سفیر دائم انگلیس نیز در این نشست گفت: فلسطینیان بی‌گناه همچنان در غزه رنج می‌برند و می‌میرند. بحران انسانی ویرانگر روز به روز بدتر می‌شود. خطر قحطی قریب الوقوع وجود دارد و ما عمیقاً نگران خطر تشدید تنش‌های منطقه ای، به ویژه در مرز میان اسرائیل و لبنان هستیم.

همچنین سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه که ریاست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل متحد را بر عهده دارد، در نشست سازمان ملل درباره وضعیت خاورمیانه از جمله مساله فلسطین گفت: واشنگتن با سرپوش‌گذاری دیپلماتیک بر اقدامات اسرائیل و ارسال سلاح و مهمات، به طور مستقیم در مناقشه درگیر شده است، درست همانطور که در خصوص وضعیت [جنگ] اوکراین [نیز این اقدامات را] انجام می‌دهد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->