فلایتیو: گران‌فروشی بلیت هواپیما سهوی بود قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) | لیمو شیرین را با این قیمت بخرید اعلام نتایج قرعه‌کشی طرح مادران ایران خودرو امروز یکشنبه (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) + لینک نتایج پایان لاتاری خودرو با ۹۸ درصد بازنده | برنده اصلی چه کسانی بودند؟ مرحله جدید دهک‌بندی یارانه خانوار‌ها از مهرماه آغاز می‌شود | کدام یارانه بگیران حذف می‌شوند؟ ویدئو| لحظه برخورد صاعقه به برج میلاد قانون خدمت سربازی اجباری دوباره در صربستان اجرا می‌شود | سربازی زنان داوطلبان خواهد بود جزئیاتی تازه از تولید رانا پلاس اتوماتیک، محصول جدید ایران‌خودرو پالس منفی بورس در معاملات امروز (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) آیا خودرو‌های گذرموقت را هم می‌توان فروخت؟ قیمت نان در مشهد و خراسان رضوی اعلام شد | افزایش ۲۵ درصدی قیمت نان (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) + نرخ نامه نرخ نان در مشهد و خراسان‌رضوی افزایش یافت پژمان‌فر: مشکل فعلی در حوزه وام ازدواج در درون بانک‌هاست | رئیس کل بانک مرکزی به مجلس می‌رود رواج پدیده دزدی بار از کامیون‌ها در جاده‌های کشور حقوق و دستمزد کارگران بر چه اساس تعیین می‌شود؟ نرخ امروز طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) تعهد ارزی از جمله مشکلات دست‌ساز در حوزه پسته | مقصد صادراتی پسته ایرانی کدام کشور‌ها هستند؟ چک تضمین‌شده جایگزین چک رمزدار می‌شود ۸۱ میلیون نفر در سال گذشته یارانه گرفتند ماهانه ۴۰۰ هزار متر مکعب آب شرب برای آبیاری فضای سبز شهری در خراسان رضوی مصرف می‌شود ۳۵ درصد گاز تولیدی کشور در بخش خانگی مصرف می‌شود | مصرف غیر بهینه گاز در همه بخش‌ها فرصت بزرگ اقتصادی لبنیات ایرانی در بازار عراق قیمت بلیت مسیر هوایی تهران- مشهد (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) قیمت جدید شیرخام به زودی اعلام می شود نظم شبکه‌ای، الگوی توسعه روابط با عراق
سرخط خبرها

شناسایی ۵۰۰ هزار خانه خالی از طریق سامانه املاک و اسکان

  • کد خبر: ۲۳۹۶۹۸
  • ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
شناسایی ۵۰۰ هزار خانه خالی از طریق سامانه املاک و اسکان
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه شناسایی خانه‌های خالی را در دولت سیزدهم ساماندهی کرده ایم گفت: قانون ساماندهی و شناسایی خانه‌های خالی از سال ۵۲ مصوب شده بود، اما هیچ یک از دولت آنها را اجرایی نکرده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: ۵۰۰ هزار خانه خالی از طریق سامانه املاک و اسکان همزمان با راه‌اندازی این سامانه در کشور شناسایی شد.

وی ادامه داد: این قانون شامل بخش‌های مختلف بود، اما هیچ دولتی آن را به مرحله اجرایی نرسانده بود در صورتی که دولت سیزدهم با رویکرد مقابله با دانه درشت‌ها و عرضه حداکثری مسکن آن را اجرایی کرد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی بیان کرد: دولت سیزدهم با اجرا کردن قانون شناسایی خانه‌های خالی به دنبال درآمد زایی نبوده است، اما در حال حاضر ۵۰۰ هزار واحد مسکونی از طریق سامانه املاک و اسکان شناسایی کرده ایم که با عرضه حداکثری آنها می‌تواند زمینه را برای تعادل در بازار مسکن فراهم کند.

نوروزی بیان کرد: هشدار‌های لازم را به مالکان خانه‌های خالی داده و تماس گرفته‌ایم و از سوی دیگر نامه نگاری با شرکت‌های بزرگ وبانک‌های که بیش از ۱۰۰ خانه خالی را در دستور کار خود قرار داده و هشدار‌های لازم را دادیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->