کشته شدن چندین نفر در طوفان و سیل شدید اروپا قتل خونین مادربزرگ و سرقت طلاها برای تهیه پول عروسی دستگیری متهمان به ۷۰ فقره زورگیری در مشهد (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) حریق یک هتل در خیابان اندرزگو مشهد (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) یکی از حقوق مردم محیط زیست سالم است درخواست بازنشستگان از رئیس مجلس: آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق را دوباره بررسی کنید ناجی ١۵٠ زائر اربعین حسینی در گذشت + ویدئو مهارت، حلقه مفقوده مهاجرت در ایران ۶۰ درصد دعاوی حقوقی در حوزه املاک مربوط به اسناد عادی است سیمایی صراف: دانشگاه را دور از نگاه‌های حزبی اداره کنیم چه زمانی نرخ رشد جمعیت کشور مثبت می‌شود؟ دستگیری سارق خودرو با تیراندازی هوایی پلیس در نیشابور (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) واکسن آنفلوانزا برای استفاده عموم مردم در داروخانه‌های مشهد موجود است ایران در آبان ماه ۱۴۰۳ میزبان المپیاد جهانی ترکیبیات است + جزئیات نخستین واکسن ضد آبله میمونی در جهان تأیید شد راهکارهای مختلف چین از افزایش میزان پیر شدن مردم این کشور جلوگیری نکرد تأثیر سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در کنکور سال ۱۴۰۴، ۶۰ درصد خواهد شد ۲۲۵ پروژه آموزشی مهرماه امسال تحویل آموزش و پرورش خراسان رضوی می‌شود اعمال قانون ۱۰۲۲ خودروی حادثه ساز در مشهد | ۴۱ خودرو متخلف توقیف شدند (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) یادی از مرحوم دکتر علی اکبر فیاض، مؤسس دانشکده ادبیات مشهد | درخت سترگ دانش اولین نمایشگاه خدمات پرستاری در خاورمیانه| تحول نظام سلامت با گسترش مراکز مراقبت در منزل تاثیر بیماری آسم بر افزایش خطر ناباروری زنان برای تعامل با کودکان و نوجوانان نیازمند آموزش و یادگیری هستیم
سرخط خبرها

ماجرای فرود خبرساز پرواز تهران - کرمان چه بود؟ (۲۸ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۹۷۸۱
  • ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
ماجرای فرود خبرساز پرواز تهران - کرمان چه بود؟ (۲۸ تیر ۱۴۰۳)
فرود هواپیمای ۱۰۵۵ تهران در کرمان روز پنجشنبه در حالی خبرساز شد که ساعت ۱۰ صبح همه مسافران آن به سلامت فرودگاه را ترک کردند. از عصر، خبرهای رسانه‌های کشوری با عنوان «سانحه» به آن پرداختند.

به گزارش شهرآرانیوز، برخی کاربران فضای مجازی مدعی شده بودند که هنگام فرود، دُم این هواپیما به زمین اصابت کرده بود و هواپیما آسیب شدید دیده که بررسی ها نیز برخورد بخشی از دم هواپیما با زمین را تایید کرد، اما گفته شده آسیب آن شدید نبود و جزیی بوده است.

در واقع این برخورد دم هواپیما و نحوه فرود به گونه ای نبود که در فرود و توقف هواپیما خللی ایجاد کند یا برای مسافران مشکلی پیش بیاید، بلکه هواپیما به سلامت به زمین نشست و مسافران نیز فرودگاه را در سلامت کامل ترک کرده اند.

بیان علت «فرود نامتعارف» نیازمند بررسی فنی است

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان نیز امشب تایید کرد که برای هیچ کدام از مسافران موقع فرود مشکلی پیش نیامده و همه مسافران این پرواز به سلامت فرود گاه را ترک کردند.

علی جزینی زاده اما درباره علت موضوع تصریح کرد که هواپیما دچار «فرود نامتعارف» شد و تاکید کرد که برای بیان جزییات بیشتر فنی این ماجرا، کارشناسان و مراجع ذیصلاح باید بررسی و اعلام نظر کنند.

آسیب جدی به هواپیما تایید نمی‌شود

این در حالی است که یک مسئول دیگر استان کرمان در این زمینه در مصاحبه‌ای تایید کرد: بخشی از دم هواپیما هنگام فرود به زمین برخورد کرد، اما دلایل و چرایی وقوع این رویداد هنگام فرود، نیاز به بررسی فنی بیشتر، صحبت با کادر پرواز و ارزیابی‌های تخصصی دارد که اعلام آن نیز در حیطه سازمان های متولی است.

وی البته یادآور شد که آسیب ناشی از این رویداد جزیی بود و خبر برخی رسانه ها مبنی بر آسیب شدید هواپیما تایید نمی‌شود.

شمار مسافران این پرواز ۶۶ نفر اعلام شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->