ویدئو| چهره به چهره با مردم | سفرهای استانی رهبر معظم انقلاب در زمان ریاست جمهوری سفیر ایران: نگران دستیابی گروههای تروریستی به سلاح‌های شیمیایی هستیم پادشاه بحرین بیش‌از ۴۵۰ زندانی عمدتاً سیاسی را عفو کرد رئیس جمهور به تذکر یک کاربر فضای مجازی واکنش نشان داد فرمانده نیروی دریایی سپاه: در برابر تمام دشمنان مستحکم خواهیم ایستاد فرماندهان سپاه از تنبیه شدید رژیم صهیونیستی در پی ترور اسماعیل هنیه خبر دادند وزیر کشور: ساماندهی اتباع خارجی به‌زودی آغاز می‌شود واکنش دیپلماتیک ایران به ادعای برخی کشورهای اروپایی و آمریکا مبنی بر دخالت ایران در مناقشه اوکراین پیامد‌های حضور اتباع غیرمجاز در کشور چیست؟ از پزشکیان تا حسین زاده؛ آیا نمایندگان مجلس دوازدهم بازهم کاهش خواهند یافت؟ تردد کدام خودرو‌ها جمعه و شنبه (۱۶ و ۱۷ شهریور ۱۴۰۳) در هراز ممنوع است؟ ترامپ اوکراین را به دروغ‌گویی درباره تعداد تلفاتش در جنگ متهم کرد نماینده مجلس: مدل اقتصادی معرفی‌شده از سوی پزشکیان، مطابق با عدالت اجتماعی باشد سردار سلامی در پیامی، موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را تبریک گفت وزیر کشور: سرباز وطنم | بخشی از وجودم در لشکر ۲۵ کربلا جا مانده است تاکید سازمان ملل بر آتش بس فوری و افزایش کمک های بشردوستانه به غزه سخنان قاطع سفیر ایران در سازمان ملل به مناسبت روز مقابله با آزمایش‌های هسته‌ای| رژیم اسرائیل تهدید امنیت جهان است ساعات کار ادارات اصفهان از ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ تغییر می‌کند+جزئیات سه کشته در حمله پهپادی به یک خودرو در سلیمانیه عراق (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) نظامی آمریکا در ونزوئلا دستگیر شد سفیر ایران در ریاض:می‌خواهیم روابط ایران و عربستان به بالاترین سطوح خود برسد (۱۴ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تایلند از کمک ایران برای آزادی اسرای این کشور در غزه قدردانی کرد

  • کد خبر: ۲۳۹۹۱۱
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
تایلند از کمک ایران برای آزادی اسرای این کشور در غزه قدردانی کرد
سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند با وان محمد نور ماتا، رئیس مجلس ملی تایلند، دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ طرفین در این دیدار راهکار‌های تقویت و گسترش همکاری‌های ۲ جانبه به ویژه تعاملات بین مجالس ۲ کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

رئیس مجلس تایلند با اشاره به سابقه حضور ایرانیان از بیش از ۴۰۰ سال قبل در تایلند، نقش شیخ احمد قمی، بازرگان و روحانی شیعه ایرانی را در تاریخ تایلند با اهمیت دانست.

وان محمد نور ضمن تبریک برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری در ایران، برای پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب در ایفای مسئولیت خطیر خود آرزوی موفقیت کرد.

رئیس مجلس تایلند همچنین از کمک ایران به آزادی اسرای تایلندی در غزه قدردانی کرد.

ناصرالدین حیدری، سفیر ایران در تایلند نیز ضمن ابلاغ سلام‌های گرم رئیس مجلس ایران، از وان محمد نور برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران دعوت کرد.

حیدری همچنین خواستار کمک مجلس تایلند برای گسترش روابط اقتصادی ۲ کشور شد.

او با برشمردن اشتراکات زیاد بودا و اسلام و همزیستی مسالمت‌آمیز مسلمانان و بوداییان در تایلند گفت: در سفری که به جنوب تایلند داشتم از استان‌های مسلمان نشین دیدن کردم. ایران می‌تواند به موزه قرآن در استان ناراتیوات کمک کند تا قرآن‌های نفیس قدیمی آنجا مرمت و حفظ شود. همچنین اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان استان‌های جنوبی مسلمان نشین قابل بررسی است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->