ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم شهردار مشهد: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر و پرشورتر است + فیلم
سرخط خبرها

بهره‌مندی ۷هزار نفر از سامانه‌های دورکاری در شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۴۰۰۴
  • ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
بهره‌مندی ۷هزار نفر از سامانه‌های دورکاری در شهرداری مشهد
مدیرعامل سازمان فناوری‌اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: حدود ۷ هزار نفر از کارکنان و تعدادی از پیمانکاران شهرداری برای دورکاری از سیستم اتوماسیون اداری و سامانه‌های گوناگون شهرداری استفاده کرده‌اند.
لاله‌سادات کوثری- رجائیان، در گفتگو با شهرآرانیوز، با اعلام این خبر افزود: در یک وضعیت همه‌گیری ویروسی مسری، کاهش حضور افراد در محیط‌های عمومی زنجیره انتقال بیماری را قطع می‌کند و دقیقا در همین‌روزهاست که دورکاری در مشاغل مختلف دیگر مسئله‌ای تجملی به‌حساب نمی‌آید، بلکه واجب می‌شود.

وی گفت: سازمان فناوری‌اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد نیز در ادامه برنامه‌های خود برای هوشمندسازی مشهد و نیز بنابه تمهیدات ویژه این‌روز‌ها زیرساخت‌های ارتباطی به‌منظور ممکن‌ساختن دورکاری را برای تمامی پرسنل شهرداری مشهد فراهم کرده است.

وی ادامه داد: انتقال تماس شماره‌تلفن‌های شبکه (Voip) به تلفن‌های شخصی پرسنل شهرداری از اقداماتی بوده که در‌این‌زمینه انجام شده است تا پرسنل بتوانند از منزل خود به ارائه خدمات بپردازند.

وی افزود: ارتباط کارکنان کلیه بخش‌های شهرداری با یکدیگر که پیش‌ازاین ازطریق سامانه Lync در درون شهرداری صورت می‌گرفت اکنون با استفاده از تلفن‌همراه و سیستم شخصی کارکنان در منزل نیز میسر است، تا در فرایند انجام امور خللی ایجاد نشود.

مدیرعامل سازمان فناوری‌اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بااشاره‌به اینکه امکان تشکیل ویدئوکنفرانس و جلسه مجازی نیز از این راه وجود دارد گفت: درکنار سیستم اتوماسیون اداری شهرداری که پیش از این نیز برای دورکاری دردسترس بود، اکنون امکان دسترس از راه دور به تعدادی از سامانه‌های دیگر همچون سامانه‌های مالی نیز فراهم شده است، تا کارشناسان مربوطه درصورت لزوم بتوانند از منزل خود هم امور را پیگیری کنند.

رجائیان بیان کرد: تأمین امکانات سخت‌افزاری و تقویت زیرساخت شبکه اختصاصی و مناسب (VPN) برای ۸۹۶ مورد نیز درهمین‌راستا صورت گرفت تا دسترس پرسنل از منزل به سیستم خود و سامانه‌های موجود در آن در شهرداری ممکن گردد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->