آنتونی بلینکن در اوج تنش منطقه‌ای به مصر می‌رود انتقاد زلنسکی از کمک‌های اندک غرب به ارتش اوکراین السنوار به زودی پیامی خطاب به جهانیان منتشر می‌کند پزشکیان: هدفی که در سفر عراق دنبال کردیم، وحدت، انسجام و همبستگی در کل امت اسلامی بود تاکید صدراعظم آلمان به اعمال تحریم‌ها علیه روسیه وفاق ملی، پیشران حکمرانی یا موتور دوقطبی‌سازی (قسمت اول) شکست مفتضحانه سامانه‌های دفاعی صهیونیستها از موشکهای فراصوتی یمن زخمی شدن یک نظامی رژیم صهیونیست در عملیات استشهادی (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) حکم انتصاب عراقچی برای غریب آبادی امضا شد سفر رئیس جمهور به عراق فصل جدیدی از روابط میان دو کشور ایجاد کرد کشته شدن چهار دامدار سوری به دست نظامیان آمریکایی بررسی انتصابات دولت چهاردهم توسط «مهدی فضائلی» در تلویزیون ادعای سوءقصد دوباره به جان ترامپ | تیراندازی به در محل باشگاه گلف شلیک ۱۵۰ موشک و پهپاد به‌سمت شمال فلسطین اشغالی نماهنگ | خط معیار | آیا همراه پیغمبر(ص) هستیم یا نیستیم؟ ۳ عضو گروهک «پ.ک.ک» در شمال عراق و سوریه کشته شدند تصویب تعطیلی پنجشنبه ها در کمیسیون اجتماعی مجلس اذعان ارتش رژیم اشغالگر به ناتوانی در رهگیری موشک یمن آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: تبیین فرهنگ «دفاع مقدس» براساس ذائقه فکری و فرهنگی نسل جوان رییس سازمان انرژی اتمی: اهداف صلح‌آمیز صنعت هسته‌ای برای جهانیان نمایان خواهد شد نخستین نشست هم‌اندیشی معاونان اول سه قوه به میزبانی دولت برگزار شد
سرخط خبرها

ظریف: قرار نیست به جای رئیس جمهوری انتخاب کنیم

  • کد خبر: ۲۴۰۱۱۰
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
  • ۱
ظریف: قرار نیست به جای رئیس جمهوری انتخاب کنیم
رئیس شورای راهبری انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم با بیان اینکه بایداعضای دولت را به شکلی انتخاب کنیم که بتوانیم برابر مردم از آن دفاع کنیم، گفت:قرار نیست ما به جای رئیس جمهوری انتخاب کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد ظریف روز شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ در نشست اعضای کمیته‌های مشورتی انتخاب دولت چهاردهم که با حضور دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب مردم در سالن اجلاس سران برگزار شد، افزود: ما انتخاب نمی‌کنیم و انتخاب با رئیس جمهور است.

وی ادامه داد: طبق قانون اساسی و بر مبنای عقل سالم، رئیس جمهوری است که باید این افراد را انتخاب کند و ما داریم در این مسیر انتخاب به رئیس جمهوری کمک می‌کنیم.

رئیس شورای راهبری انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم خاطر نشان کرد: لذا اینکه به یک نفر نمره ۲۰ و به دیگری نمره ۵۰ بدهیم یا رأی‌گیری کنیم و بگوییم یک نفر اول و دیگری پنجم است، هیچ کمکی به رئیس جمهور نمی‌کند.

وی افزود: سنجه‌هایی را طراحی کرده‌ایم و باید به آن سنجه‌ها امتیاز بدهیم؛ یعنی می‌خواهیم در این روند ارزیابی به رئیس جمهوری کمک کنیم.

ظریف تصریح کرد: شفافیت را راه انداخته‌ایم اما در این روند شفاف نباید آبروی مردم هزینه شود، در واقع نباید حیثیت خانواده‌ها هزینه شود؛ در این روند می‌خواهیم به رئیس جمهوری کمک کنیم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
0
0
قرار نیست پس چر ا شورای راهبردی با اسامی مختلف که ظاهرسازی کار است تشکیل دادید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->