شهردار مشهدمقدس: دستگاه حفار تونل خط ۳ متروی مشهد به زودی وارد قاسم‌آباد می‌شود گل‌های پاییزی به زودی میهمان مشهد می‌شوند  یادی از حاج علی شمقدری، یار دیرین رهبر معظم انقلاب | نیم قرن غیرت و صدق و وفا درباره محله «مهرآباد» که روزگاری از گزینه‌های سرمایه‌گذاری انگلیسی‌ها و یهودیان بود | توطئه‌چینی با تریاک مشهد علیه چین ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید چراغچی، میدان فهمیده و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۵۴۲ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) خیابان ثنایی۳ در محله خاتم‌الانبیا(ص) مشهد در انتظار بازگشایی تهیه مدل جامع ریسک فرونشست زمین در مشهد لزوم تغییر محدوده کلان‌شهر مشهد شهروند خبرنگار | درخواست تغییر مسیر برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد + پاسخ نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شورای ششم با شعار توجه به حاشیه شهر، از مردم رأی گرفت بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از پروژه‌های منطقه ۵ | بازگشایی بولوار کرامت مشهد ظرف یک ماه آینده رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد: ایران ۳۰ سال دیگر کشور سالمند است | از سیاست‌های جوانی جمعیت حمایت می‌کنیم ثبت نام ۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر برای استفاده از خدمات شهرداری در حوزه سرویس مدارس در مشهد هزینه نگهداری معابر شهر مشهد: ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سال درباره کوچه «مهرافروز»، یکی از فرعی‌های محله سرشور مشهد | میان «چهنو» و «آرام» باغ بی‌برگی است اعمال‌قانون ۱۷۹۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید چراغچی و اطراف حرم امام‌رضا(ع) (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در مشهد ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بسیاری از چالش‌های محلات با پروژه‌های زودبازده برطرف شد مدیریت شهری مشهد به استقبال مهر می‌رود | سرویس‌دهی ویژه حمل و نقل عمومی به دانش‌آموزان مشهدی آماده باش کامل خدمات شهری مشهد در پی بارش باران (۲۵ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۰۳۸۸
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
  • ۱
استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: قرار بود موضوع استیضاح در صحن علنی شورا مورد بررسی قرار بگیرد که این موضوع از دستورکار خارج شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ موسی‌الرضا حاجی‌بگلو امروز، یکم مرداد ۱۴۰۳، در حاشیه صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز جلسه کاری داشتیم و یکی از موضوعات مهم این جلسه که قبلاً در رسانه‌ها نیز اطلاع‌رسانی کرده بودیم، استیضاح شهردار بود.

وی افزود: براساس طرح سؤالی که همکاران داشتند و قانع نشده بودند، امروز حتماً باید استیضاح شکل می‌گرفت و در دستورکار بود؛ اما با توجه به گفتگو‌هایی که بین اعضای شورای شهر و شهردار انجام شد، پیشنهاد‌هایی از سوی شورای شهر به شهردار ارائه کردیم که شهردار باید این تعهدات را اجرا کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه گفت: فعلاً امروز استیضاح از دستورکار خارج می‌شود تا یکی‌دو هفته آینده که تعهداتی را که به ما دادند، انجام دهند. اگر این تعهدات انجام شد، استیضاح منتفی می‌شود، اما اگر انجام ندهند، دوباره در دستورکار قرار می‌گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: حتی اگر یک روز هم نیاز به تغییر باشد و اعضا به این برسند که تغییر برای مردم خوب است، انجام خواهند داد.

حاجی‌بگلو در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا تغییر معاونان نیز جزو پیشنهادات شوراست، عنوان کرد: انتصابات اصلاً به اعضای شورای شهر ارتباطی ندارد و در این حوزه، دخالت نمی‌کنیم. پیشنهادات ما درخصوص پیشرفت‌های پروژه‌های عمرانی سطح شهر بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علیرضا سبزیکار حقیقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
0
0
بنام الله که بسیار با بندگانش مهربان بخشنده وبسیار بارحمت ودلسوز است وبا درود وسلام مدام وبا دوام به شما عزیز بزرگوار اندیشمند فرهیخته
گزارشی از رفتار زننده وغیر شعونات حراستی دفتر حراست شورا اسلامی شهر (وها.....) با جانباز وشهید زنده
کی می‌خواهد رفتار با ارباب رجوع یاد بگیرند. پشت میز خدمت نشسته همه را نا محرم وهمه را نوکر روج هم نمی پندارند. شهید زنده را چه برسد به مردم زنده.
انگاری شاه شهر است و مردم همه رایت ند.
نه آقا جان تو باید از پایین به مردم وارباب رجوع نگاه کنی که خدمت گذار ی کنی نه که خودت ارباب وحاکم ببینی وقتی که جانباز راداشتند پایش را قطع می‌کردند چون اتاق
عمل کم بود تو داشتی توکمر بابات ول ول میخوردی.
خدمت گذار خادم باش نه که بی‌حرمتی کنی به شهید زنده
جناب دفتر دار خداوردی حراست چی(وها.....)
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->