مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟
سرخط خبرها

ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان

  • کد خبر: ۲۴۰۴۵۹
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان
مسئول کمیته مسابقات فوتبال بانوان از درخواست پرسپولیس، تراکتور و ۵ تیم لیگ برتری برای ورود به فوتبال بانون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، گلاره ناظمی، مسئول کمیته مسابقات بانوان در خصوص الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر تیم‌داری باشگاه‌های لیگ برتری در حوزه فوتبال بانوان و همچنین اینکه چند باشگاه لیگ برتری برای ورود به فوتبال بانوان درخواست داده‌اند، گفت: تاکنون باشگاه‌های تراکتور، پرسپولیس، شمس آذر، مس رفسنجان، چادرملو، ذوب آهن و فولاد خوزستان اعلام آمادگی خود را برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کرده‌اند و مدارک خود را به سازمان لیگ فوتبال ارائه داده‌اند.

مسئول کمیته مسابقات بانوان در پاسخ به این سوال که آیا همه باشگاه‌های لیگ برتری مردان برای مجوز حرفه‌ای باید در لیگ برتر فوتبال بانوان باشند، گفت: الزامی وجود ندارد که حتما تیم‌های باشگاهی در لیگ برتر بانوان باشند. هدف این است که از ورزش بانوان حمایت شود. حتی تیم‌ها می‌توانند در لیگ دو، کشوری یا استانی تیم داشته باشند و الزامی وجود ندارد که به صورت حرفه‌ای تیم داشته باشند. این موضوع که باشگاه‌ها بخواهند امتیاز تیم‌ها در لیگ برتر را بخرند، به خود باشگاه‌ها بستگی دارد.

ناظمی در پایان اظهار کرد: قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال برگزار و تیم‌ها در سه گروه از روز چهارشنبه سوم مردادماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

گفتنی است؛ به جز تیم‌هایی که درخواست حضور در فوتبال بانوان داده‌اند، سپاهان، ملوان و نساجی هم از قبل در بخش بانوان فعالیت دارند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->