تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل آرژانتین در جام جهانی ازبکستان ایرانی‌ها، در کنار روسی‌ها و چینی‌ها، بیشترین گردشگران افغانستان رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها: هیچ عذری در عدم جذب دانشجویان غیرایرانی پذیرفته نیست ویدئو | خلاصه بازی تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | گل ششم افغانستان به آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) نتیجه بازی تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) | شاگردان مرتضایی امیدوار به صعود ویدئو | گل پنجم افغانستان به آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | گل چهارم افغانستان به آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | گل سوم افغانستان به آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | گل دوم افغانستان به آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | گل اول افغانستان به آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر آنگولا در جام جهانی فوتسال ازبکستان (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل آنگولا در جام جهانی ازبکستان مهران غلامی در گفتگو با فیفا: ما هیچ‌کدام از تیم‌های جام جهانی را دست کم نمی‌گیریم شیوه نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + متن کامل سفارت ایران در کابل حمله تروریستی به شیعیان افغانستان را محکوم کرد واکنش مقام وزارت خارجه به بنر ممنوعیت فروش نان به اتباع خارجی | چه برما رفته؟ + عکس داعش؛ مسئول حمله به شیعیان در دایکندی افغانستان شنیده شدن صدای ۳ انفجار در کابل سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: تا ابلاغ شیوه‌نامه، ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع براساس شئون انسانی صورت می‌گیرد + فیلم
سرخط خبرها

افزایش ۵۰ درصدی قیمت بلیط قطار شامل اتباع خارجی ساکن ایران نمی‌شود!

  • کد خبر: ۲۴۰۵۳۱
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
  • ۵
افزایش ۵۰ درصدی قیمت بلیط قطار شامل اتباع خارجی ساکن ایران نمی‌شود!
عضو انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی ایران می‌گوید که افزایش ۵۰ درصدی قیمت بلیط قطار شامل اتباع خارجی ساکن ایران نمی‌شود. این درحالی است که تدبیری برای تفکیک اتباع ساکن و اتباع گردشگر پیش‌بینی نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محسن قاضی‌زاده، عضو انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی ایران امروز دوشنبه یک مردادماه ۱۴۰۳ در یک نشست خبری گفته است که افزایش ۵۰ درصدی قیمت بلیط قطار تنها برای گردشگران خارجی است.

این در حالی است که در درگاه‌های خرید اینترنتی بلیط قطار هیچ گزینه‌ای برای تفکیک اتباع خارجی ساکن ایران و اتباع خارجی که به عنوان توریست یا گردشگر وارد کشور شده‌اند، در نظر گرفته نشده است. با این حال عضو انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی ایران می‌گوید که افزایش ۵۰ درصدی قیمت بلیط‌های قطار مشمول اتباع خارجی ساکن ایران نمی‌شود.

افزایش ۵۰ درصدی قیمت بلیط قطار شامل اتباع خارجی ساکن ایران نمی‌شود!

او ادامه داده است که پس از سه سال وقفه در اصلاح قیمت‌ها، امسال افزایش ٣٠درصدی قیمت بلیط قطار‌های ۵ ستاره مصوب شد. در سال‌های ١۴٠٠ و ١۴٠١ میزان افزایش قیمت بلیط قطار ۵ ستاره صفر درصد بود و در سال گذشته مشمول افزایش ١٠ درصدی شد در حالیکه مجموع افزایش نرخ تورم در این ٣ سال بیش از ١٠٠ بوده است.

قاضی‌زاده تصریح کرد که هرچند زمانی که قطار‌های ۵ ستاره راه‌اندازی شدند، مبنا این بود که این قطار‌ها مشمول قیمت‌های تکلیفی و مصوب نباشند و نظام مبنی بر عرضه و تقاضای بازار باشد، اما این موضوع به اجرا نرسید.

قاضی زاده با اشاره به قیمت بلیط قطار‌های ۵ ستاره تهران- مشهد گفته است که در حال حاضر قیمت بلیط قطار ۵ ستاره مسیر تهران - مشهد ٩٧٠ هزار تومان است که میزان استقبال را می‌توان از سرعت خرید ارزیابی کرد و شاهد آن هستیم که موجودی بلیت در بازار به صفر می‌رسد و قطار با ١٠٠ درصد ضریب اشغال در حال سیر است.

امین شعبانی، عضو انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی در ادامه این نشست خبری گفته است که علاوه بر افزایش ٣٠ درصدی قیمت بلیط قطار ۵ ستاره، قیمت این بلیط برای گردشگران خارجی تا ۵٠ درصد افزایش پیدا کرده است.

شعبانی همچنین گفته است که افزایش ۵٠ درصدی مشمول اتباع خارجی ساکن ایران نمی‌شود و تنها کسانی که از خارج از ایران بلیط قطار خریداری می‌کنند مشمول این افزایش ۵٠ درصدی نرخ می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
0
1
با سلام، بلیط قطار برای تمام اتباع اعم مقیم و غیر مقیم ۸۰ درصد افزایش داشته است. در سایت رجا و سایت علی بابا دو گزینه بیشتر برای خرید بلیط وجود ندارد، یکی ایرانی و یکی اتباع خارجی. به محض اتباع خارجی را انتخاب کنید ۵۰ درصد افزایش اعمال می شود. لطفا یکبار چک کنید. دیگر گزینه ندارد که اتباع مقیم و ساکن ایران انتخاب کنند!
علی رضایی
Netherlands (Kingdom of the)
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
0
4
ولله از حرف تا عمل خیلی فاصله است. امروز در قطار از مسافرین ک از اتباع مقیم ایران بودن رئیس قطار اضافه هزینه گرفتن
محمود خاوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
0
1
من امروز بلیط گرفتم چون اتباع هستم پنجاه درصد بیشتر گرفت لطفاً اگه کسی می‌تونه رسیدگی کند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
0
0
عجب‌دین‌انسانی.......عجب‌مردم‌انسان‌دوستی.....عجب‌دولت‌دموکرات‌وبدون‌نژادپرستی.......
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
0
2
سلام من اتباع مقیم هستم اما برای همه اتباع خارجی ۵۰ درصد قیمت را بالاتر حساب میکند من حتی به پشتیبانی راه آهن تماس گرفتم گفت فرق نمی کند شما مقیم یا غیر مقیم باشید دستور است که برای همه اتباع خارجی ۵۰ درصد قیمت بالاتر حساب بشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->