پلمب یک کافی شاپ در خیابان قاضی طباطبایی مشهد (یکم شهریور ۱۴۰۳) قیمت بلیت پرواز‌های مشهد به شهر‌های نجف، اهواز و بندرعباس (یکم شهریور ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، یکم شهریور ۱۴۰۳) گسل منابع و مصارف بانک‌ها در خراسان رضوی انعقاد تفاهم‌نامه ساخت اولین نیروگاه برق خورشیدی در خراسان رضوی قیمت خودرو امروز (یکم شهریور ۱۴۰۳) | واکنش مثبت بازار به نوسانات دلاری استفاده از سامانه تعیین اجاره‌بها در مشهدمقدس الزامی است مبادلات مالی اصناف باید از طریق سامانه وصول مطالبات صنفی و سامانه نوین اصناف انجام شود قاچاق روزانه ۴۰ میلیون لیتر بنزین از کشور | سود قاچاق ساعتی چند میلیارد تومان جرایم بیمه‌نامه شخص ثالث به مدت ۳۰ روز با بخشودگی ۱۰۰ درصدی خواهد بود گزارش وضعیت بازار سهام (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) | بورس سبز پوش ماند تشدید نظارت‌ها بر عرضه و ذبح دام‌ها در کربلا و نجف زمان واریز یارانه نقدی مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) مدیرعامل شرکت برق خراسان: سیاست‌گذاری اعمال محدودیت در توزیع برق بر عهده استان‌ها نیست نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد (چهاشنبه، ۳۱ مرداد ۱۴۰۳) افزایش نظارت بر فروشگاه‌های اینترنتی شهروند خبرنگار | هر لحظه امکان انفجار در این جایگاه سوخت مشهد وجود دارد! (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) + ویدئو بیش از هزار تن عسل در سال ۱۴۰۲ صادر شد قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۳۱ مرداد ۱۴۰۳) غارت آب در دل دشت خشک مشهد | تشدید بحران آب با کاشت هندوانه مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی: کنترل قاچاق، رونق و جهش تولید را به همراه دارد + ویدئو مشکلات ارزی، بانکی و ناترازی انرژی، ۳ چالش مهم واحد‌های تولیدی صنعتی در خراسان رضوی کشف یک بمب ۵۰۰ پوندی در محل احداث پروژه ریلی شلمچه_بصره قیمت ارز اربعین ۱۴۰۳ در مرکز مبادله و بازار آزاد امروز (۳۰ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نحوه ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی برای خانواده‌های یارانه‌بگیر/اولین شرط وام یک میلیونی اعلام شد

  • کد خبر: ۲۴۰۸۹
  • ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
نحوه ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی برای خانواده‌های یارانه‌بگیر/اولین شرط وام یک میلیونی اعلام شد
خانواده‌هایی که یارانه نقدی دریافت می‌کنند برای دریافت وام یک میلیون تومانی باید منتظر پیامک با سرشماره v.refah باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، با شیوع بیماری کرونا دولت برای حمایت از خانواده‌ها تصمیم گرفت به ۲۳ میلیون خانواده‌ای که یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی می‌گیرند وام یک میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه و بازپرداخت ۳۰ ماه پرداخت کنند.


مشمولان دریافت این وام باید برای ثبت درخواست خود دو اقدام انجام دهند. مرحله اول باید منتظر دریافت پیامک با سرشماره v.refah باشند. ارسال این پیامک‌ها از چهارشنبه شب (۲۷ فروردین ماه) از ساعت ۲۲ شروع شده است.


در مرحله بعد، پس از دریافت پیامک باید کدملی سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ ارسال شود. خانواده‌ها باید توجه داشته باشند که تا ۳۱ فروردین ماه فرصت دارند با سیم کارتی که پیامک را دریافت کردند درخواست خود را اعلام کنند و این مهلت تمدید نمی‌شود.


مرحله آخر این است که متقاضیان وام یک میلیون تومانی منتظر دریافت پاسخ باشند.


اخبار مرتبط با یارانه 

 

▪️ اطلاعیه سازمان هدفمندسازی درباره حذف‌نشدن یارانه سرپرستانی که اشتباه ثبت‌نام کردند

 

▪️ وام یک میلیونی اردیبهشت ماه به همه خانوار‌ها پرداخت می‌شود

 

▪️ وزارت کار در خصوص وام یک میلیون تومانی اطلاعیه صادر کرد



نکاتی که یارانه‌بگیران در دریافت وام یک میلیون تومانی باید توجه کنند این است که اگر سرپرست خانوار هیچ سیم کارتی به نام خود ندارد برای احراز هویت حتما باید سیم کارت تهیه کند.


همچنین آن دسته از افرادی که به تازگی برای تفکیک یارانه نقدی از پدر ومادر خود اقدام کرده اند، حتی اگر هنوز یک ماه هم یارانه نقدی دریافت نکرده اند، در صورتی که مشمول دریافت یارانه نقدی شوند تسهیلات دریافت می‌کنند.


افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی را بسته اند نیز این پیامک را دریافت می‌کنند.

نحوه ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی برای خانواده‌های یارانه‌بگیر/اولین شرط وام یک میلیونی اعلام شد


منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->