«کافه‌این» امشب سریال‌های ترکیه‌ای را بررسی می‌کند (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) بازگشت عموهای فیتیله‌‌ای با «دوقلوها» موزه ملل شرق مسکو میزبان نمایشگاه نگارگری‌های تاریخی ایران می‌شود «ابراهیم اقلیدی» مترجم و محقق پیشکسوت درگذشت (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) + علت فوت «قصه‌های مجید»، «مینو»، «نوار زرد ۲» و «چک برگشتی» روی آنتن شبکه آی‌فیلم + زمان پخش مهران مدیری به تلویزیون بر می‌گردد؟ فیلم‌های مرحله نهایی داوری جایزه ایسفا معرفی شدند آیا «تلماسه: مسیح» (Dune: Messiah) آخرین اقتباس ویلنوو از رمان‌های فرانک هربرت خواهد بود؟ کارگردان نمایش «آدم کش»: تئاتر، بهترین محمل برای بیان موضوعات اجتماعی است «مقام نوایی» در موسیقی شرق خراسان در فهرست میراث فرهنگی ناملموس ایران ثبت شد شنا در برف انتشار استوری سینا حجازی در سوگ پدرش + عکس فیلم «سینما متروپل»، با بازی هومن برق‌نورد، کی اکران می‌شود؟ سری جدید «شام ایرانی» در راه تولید نواختن آهنگ «جنگ ستارگان» در فضا + فیلم گزارشی از رونمایی آلبوم جدید همایون شجریان
سرخط خبرها

از کتاب شعر «دیو و دیوانگی»، اثر محمدباقر کلاهی‌ اهری، رونمایی می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۱۰۶۲
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
از کتاب شعر «دیو و دیوانگی»، اثر محمدباقر کلاهی‌ اهری، رونمایی می‌شود
مراسم رونمایی از کتاب شعر «دیو و دیوانگی»، اثر محمدباقر کلاهی‌ اهری، فردا (۵ مرداد ۱۴۰۳) در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، گزینش اشعار کتاب «دیو و دیوانگی» را رضا عابدین‌زاده و سهیلا دیزگلی انجام داده‌اند. 

رضا عابدین‌زاده در توضیحات تکمیلی مراسم رونمایی از کتاب «دیو و دیوانگی» می‌گوید: در این مراسم رضا کیانیان، اردشیر رستمی، کامیار عابدی، سهیلا دیزگلی و مهدی سالاری حضور دارند.

وی ادامه می‌دهد: کتاب جدید آقای کلاهی اهری با نام «دیو و دیوانگی» ۵ مرداد ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران رونمایی شود. در این مراسم قرار است جمعی از اهالی ادبیات و موسیقی شعرخوانی و گفتگو داشته باشند. اجرا و کارشناسی این برنامه نیز بر عهده علیرضا بهرامی و پیمان سلیمانی است.

این شاعر و مترجم توضیح می‌دهد: کتاب «دیو و دیوانگی» را انتشارات تخصصی حوزه فرهنگ و هنر، «آرادمان»، چاپ کرده است. عکس جلد این کتاب هم متعلق به رضا کیانیان، دوست قدیمی آقای کلاهی‌اهری، است. بهار احمدی و پیمان نظافت یزدی هم به ترتیب ویراستاری و صفحه‌آرایی کتاب را انجام داده‌اند. 

محمدباقر کلاهی اهری، سپیدسرای پیشکسوت و صاحب‌سبک مشهدی، طی حدود نیم قرن آثار متعددی را به شعردوستان عرضه کرده است؛ ازآن‌جمله‌اند «بر فراز چار عناصر» (۱۳۵۵) و «شاعری به این تنهایی» (۱۳۹۱) و «چرخ‌زدن با دلتنگی» (۱۳۹۸). او، برای این آثار، برگزیدۀ جشنوارۀ بین‌المللی شعر فجر و نیز برندۀ جایزۀ شعر خبرنگاران شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->