۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی خراسان رضوی امروز چهارشنبه (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب و شتم کودکان در یکی از مراکز بهزیستی و تعطیلی این مرکز متخلف (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ریزش معدن در ارزوییه کرمان حادثه آفرید + جزییات(چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آیا پرونده «امیر تتلو» به دادگاه تجدید نظر خواهد رفت؟ دستگیری متهم تحت تعقیب در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) توزیع موادمخدر در پوشش خانواده در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رشد بیش از ۱۷ درصدی کشف جرائم به‌وقوع‌پیوسته، توسط کارآگاهان پلیس کشور آتش‌سوزی مخزن سوخت کوره آهنگری در مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اصلاحات احتمالی کنکور چه زمانی اعمال خواهد شد؟ آغاز اعزام عمره از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ضبط خودرو پورشه به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان کوهسنگی مشهد + تصاویر جلوگیری از ادامه فعالیت معلم‌بلاگر‌ها در مدارس ورود بیش از یک میلیون و ۳۲۲ هزار دانش‌آموز به دوره اول متوسطه پرونده میزبانی استقلال و پرسپولیس در مشهد دوباره به جریان افتاد | قفل در‌های ورزشگاه امام رضا(ع) باز می‌شود؟ نظر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبه کنکور بازنشستگان حساب خود را چک کنند | یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی برای بازنشستگان لشکری واریز شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اورژانس مشهد با کمبود ۱۰۰ دستگاه آمبولانس مواجه است رئیس جمعیت هلال احمر ایران: حال عمومی سفیر ایران در لبنان خوب است + فیلم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) | وزش باد و خیزش گردوخاک در جنوب و شرق استان ترافیک پرحجم اول مهر ۱۴۰۳ در انتظار مشهدی‌ها فعالیت بدون مجوز صد‌ها صرافی رمزارز در داخل کشور «جشن جوانه‌ها» ویژه هفتمی‌ها همزمان با سراسر کشور در مشهد برگزار شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + ویدئو
سرخط خبرها

انتشار عکس‌های خصوصی دختر جوان منجر به قتل ۲ مرد شد + عکس

  • کد خبر: ۲۴۱۳۳۹
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
انتشار عکس‌های خصوصی دختر جوان منجر به قتل ۲ مرد شد + عکس
انتشار عکسی از دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی، درگیری هولناکی را رقم زدکه منجر به قتل ۲ مرد جوان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دوم مرداد امسال در روستای پلنگی از توابع مرودشت در استان فارس درگیری هولناکی رخ داد. چند مرد جوان بر سر عکسی که در فضای مجازی منتشر شده بود با هم درگیر شده بودند که لحظاتی پس از آن، یکی از آنها با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرد و در جریان این تیراندازی ۲ مرد ۳۴ و ۳۶ ساله به‌قتل رسیدند.

انتشار عکس‌های خصوصی دختر جوان منجر به قتل ۲ مرد شد + عکس

با حضور پلیس در محل درگیری و بررسی‌های میدانی معلوم شد که درگیری زمانی شروع شد که مرد جوانی اقدام به انتشار عکس دختر جوانی از اقوامشان در فضای مجازی کرد. ۲ پسرعموی دختر که از انتشار این عکس عصبانی شده بودند به سراغ فردی رفتند که عکس را منتشر کرده بود و بر سر انتشار عکس با این فرد درگیر شدند. اما این درگیری در چشم بر هم زدنی به دیگر افراد فامیل از هر دوطرف نیز کشیده و تبدیل به یک دعوای دسته‌جمعی شد.

وقتی این درگیری بالا گرفت، ناگهان یکی از افراد که مردی ۴۱ ساله بود، با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرد که بر اثر آن، هر دو پسرعموی دختر جوان هدف گلوله قرار گرفته و مجروح شدند. آنها پیش از انتقال به بیمارستان جانشان را از دست دادند و عامل تیراندازی نیز فرار کرد که با ورود پلیس به ماجرا، در ابتدا ۶ نفر از افراد حاضر در درگیری دستگیر شدند.

سرهنگ فرشید زینلی، فرمانده انتظامی مرودشت با بیان این خبر گفت: با دستگیری این افراد، قاتل که راهی جز تسلیم شدن نداشت در کمتر از ۳۰ ساعت پس از حادثه خود را به پلیس معرفی کرد.

به‌گفته وی، متهم اعتراف کرد که به‌دلیل اختلافات فامیلی دست به این جنایت زده و وی به همراه سایر متهمان دستگیر شده ودر اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->