جان باختن یک مقنی در کاشمر براثر برق گرفتگی در چاه ۱۵ متری (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت در مشهد مقامات قضائی خراسان رضوی، پیگیر رفع مشکلات تولید آخرین وضعیت داروی هموفیلی در شهرستان‌ها | در شهرستان‌ها داروی هموفیلی نیست رفاقت طولانی پرستاران با جانبازان در آسایشگاه توان‌بخشی جانبازان امام خمینی (ره) مشهد | اینجا همه یک خانواده‌ایم اورژانس مشهد به حدود ۱۴۶ هزار نفر امدارسانی کرد وزیر آموزش و پرورش: مدارس سمپاد، استعداد‌های درخشان در میان دانش‌آموزان را کشف کنند تعداد مطب پزشک‌های عمومی در مشهد رو به کاهش است | پزشک عمومی  صرفه اقتصادی ندارد ۲۷۰ زائر ایرانی حج خود را آغاز کردند هلال احمر از انتقال ۹۵ مجروح حادثه تروریستی لبنان به ایران خبرداد + فیلم سومین بیماری شایع دستگاه ادراری، سنگ کلیه است | انواع سنگ کلیه و درمان‌های تغذیه‌ای آن سانحه رانندگی بزرگراه شهید میرزایی مشهد موجب مصدومیت ۲ نفر شد (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) چطور می‌توان میکروب معده را از بین برد؟ برای داشتن دندان های سالم و سفید چکار کنیم؟ هرگز دانش‌آموز را از معلم و مدرسه نترسانید ۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی خراسان رضوی امروز چهارشنبه (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب و شتم کودکان در یکی از مراکز بهزیستی و تعطیلی این مرکز متخلف (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ریزش معدن در ارزوییه کرمان حادثه آفرید + جزییات(چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آیا پرونده «امیر تتلو» به دادگاه تجدید نظر خواهد رفت؟ دستگیری متهم تحت تعقیب در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) توزیع موادمخدر در پوشش خانواده در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افزایش سفر‌های جاده‌ای به خراسان‌رضوی در تیر‌ماه ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۴۱۷۵۶
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
افزایش سفر‌های جاده‌ای به خراسان‌رضوی در تیر‌ماه ۱۴۰۳
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی گفت: در تیرماه ۱۴۰۳، سفرهای جاده‌ای به خراسان‌رضوی افزایش یافته و دراین‌خصوص، بیشترین مجموع ورود و خروج خودرو در استان خراسان‌رضوی مربوط به ۲۹ تیرماه امسال بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، کاظم قلاسی با بیان اینکه بیشترین مجموع ورود و خروج خودرو در استان خراسان‌رضوی مربوط به ۲۹ تیرماه امسال بوده است، اظهار کرد: سامانه‌های ترددشمار این مرکز عبور ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۳۷۲ وسیله نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان در تیرماه را ثبت کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، سه درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از نظر سهم مبدأ تردد پلاک‌های مشاهده‌شده در استان خراسان‌رضوی، رانندگان تهرانی با سهم ده درصد، اصفهان با پنج درصد و خراسان شمالی با سهم سه درصد بیشترین پلاک‌های رؤیت‌شده در جاده‌های استان را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌رضوی اظهار کرد: ۲۳ درصد از مجموع ماندگاری خودرو‌ها در استان بین یک تا سه روز، ۳۱ درصد بین سه تا هفت روز و ۱۵ درصد نیز بیش از یک هفته بوده است.

قلاسی ادامه داد: بیشترین مقاصد سفر هم‌استانی‌هایمان در تیرماه نیز به ترتیب تهران با سهم ۱۲ درصد، خراسان شمالی با سهم ۱۱ درصد، سمنان با سهم ۱۰ درصد و مازندران با سهم هشت درصد بوده است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در سامانه‌های توزین در حال حرکت در تیرماه سال جاری، ۱۰ هزار و ۷۰ تخلف اضافه‌تناژ قطعی در جاده‌های خراسان‌رضوی ثبت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های استان با سامانه تلفنی ۱۴۱ تماس حاصل نموده و همچنین با مراجعه به سایت و نصب نرم‌افزار https://۱۴۱.ir/ از آخرین وضعیت محور‌های کشور مطلع شوند.

قلاسی گفت: همچنین کاربران می‌توانند در سایت و نرم‌افزار ۱۴۱ تصاویر دوربین‌های نظارتی جاده‌ای را به صورت برخط مشاهده نمایند.

وی ادامه داد: مرکز مدیریت راه‌های خراسان‌رضوی در تمامی ساعات شبانه‌روز، آماده دریافت انتقادات، پیشنهاد‌ات و شکایات هم‌وطنان گرامی در حوزه راه و حمل‌ونقل از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ است.

قلاسی تعداد کل تماس‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های خراسان‌رضوی را ۲۷ هزار و ۵۵۹ تماس بیان کرد و افزود: از این تعداد، چهار هزار و ۵۳۳ تماس قابل‌پیگیری بوده و ترتیب اثر داده شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->