ملاقات نکونام و استقلالی‌ها با خطیر؟ هلدینگ همه هزینه استقلال را نمی‌دهد! نتیجه بازی فوتسال ایران و گواتمالا(۲۹ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| قاطع و پرغرور در جام جهانی عکس‌هایی از بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و گواتمالا مدافع پرسپولیسی در راه خیبر مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده، رئیس گروه فنی و آنالیز فیفا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ است صعود تیم ملی فوتبال ایران به رتبه ۱۹ رنکینگ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟
سرخط خبرها

مهاجم استقلالی در راه استقلال!

  • کد خبر: ۲۴۱۹۵۲
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
مهاجم استقلالی در راه استقلال!
محمدرضا آزادی مهاجم فصل پیش نساجی در آستانه توافق با استقلالی‌ها قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا آزادی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نساجی که عملکرد قابل قبولی در لیگ قبل داشت، با پیشنهاد جدی یک باشگاه اماراتی مواجه شده، اما طولانی شدن روند مذاکرات دو طرف را برای عقد قرارداد مردد کرده است.

این بازیکن که پیش از این هم سابقه پوشیدن پیراهن تیم فوتبال استقلال را در کارنامه داشت، حالا با پیشنهاد آبی‌های پایتخت هم روبرو شده و به مدیران این تیم قول داده در صورتی که با باشگاه اماراتی به توافق نرسد، اولویتش در ایران باشگاه استقلال است و برای این تیم به میدان خواهد رفت.

محمدرضا آزادی در مجموع ۲۷ بازی فصل گذشته توانست ۷ بار دروازه حریفان را باز کند. او در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت و در ۶ بازی موفق شد ۴ گل به ثمر برساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->