انتصاب سرپرست خبرگزاری صدا و سیما و مدیر شبکه خبر در احکام جداگانه فیلم‌های اسپانیا و فرانسه در راه اسکار ۲۰۲۵ غوغای ارکستر سمفونیک تهران با ساز‌های قدیمی «فوتبال ۱۲۰» به آنتن برمی گردد + زمان پخش جایزه بهترین انیمیشن خیرونای اسپانیا به «پیانو» رسید قصه بانوی خودساخته | نگاهی به سریال «طوبی»، ساخته سعید سلطانی کمدی اجتماعی به دنبال جذب تماشاگر تئاتر است کلیدر در آسمان ادبیات فارسی می‌درخشد، چنان که تاریخ بیهقی اولین پوستر رسمی «اکنون» سروش صحت منتشر شد + عکس نامزد‌های چهاردهمین دوره جوایز ایسفا را بشناسید + اسامی اکران فیلم سینمایی «زودپز» با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده افتتاح مرکز فرهنگی هنری شماره ۶ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مشهد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ فیلم‌های سینمایی آخرین هفته تابستان ۱۴۰۳ (۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریور) + زمان پخش درخشش شهاب حسینی در شمال آمریکا با «آخرین حرکت» اکران مردمی «مفت‌بر» در سینما هویزه مشهد + فیلم آمار‌ جدید سامانه بازار کتاب تا چه اندازه منطقی است؟ | آقایان کتاب‌خوان‌تر از زنان!
سرخط خبرها

آخرین وضعیت جسمانی جمشید هاشم‌پور از زبان همسرش

  • کد خبر: ۲۴۲۱۳۶
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
آخرین وضعیت جسمانی جمشید هاشم‌پور از زبان همسرش
همسر جمشید هاشم پور با ارائه توضیحاتی درباره وضعیت جسمانی این بازیگر پیشکسوت سینما تاکید کرد که همه مراحل درمان، طی شده و وضعیت او رو به بهبود است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهرانگیز قاضی‌متین روز سه شنبه نهم مرداد ۱۴۰۳ با تشکر از مسئولان، هنرمندان و مردم، حضور آنها را در این برهه مایه دلگرمی دانست.

وی درباره آخرین وضعیت جسمی جمشید هاشم‌پور توضیح داد: خوشبختانه حال عمومی او رو به بهبود است و به بخش منتقل شده است. چندی پیش بدحال بود که پزشکان با انجام آزمایشاتی متوجه شدند سنگ صفرا به پانکراس و کلیه و کبد برخورد کرده است. خوشبختانه زود متوجه مشکل شدیم و به بیمارستان مراجعه کردیم و با انجام عملیات درمانی، معالجه شد.

قاضی‌متین از بردن نام بیمارستان به دلیل برهم نخوردن فضای آرام بیمارستان امتناع کرد و افزود: اکنون همسرم ضعف عمومی و کم‌خونی دارند و تا بهبودی کامل، پزشکان اجازه ترخیص نمی‌دهند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->