اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها

جدول مدال‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در آغاز روز ششم بازی‌ها (پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) + عکس

  • کد خبر: ۲۴۲۴۴۳
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
جدول مدال‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در آغاز روز ششم بازی‌ها (پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) + عکس
در پایان روز پنجم بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس کشور چین با کسب ۹ مدال طلا در صدر جدول مدال‎‌آوران المپیک قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، المپیک ۲۰۲۴ پاریس به طور رسمی از روز جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۳ با برگزاری افتتاحیه بر روی رود سن شهر پاریس آغاز شد.

کاروان کشورمان نیز با ۴۰ ورزشکار در المپیک حضور دارد و تا پایان روز پنجم بازی‌ها هنوز هیچ یک از نمایندگان کشورمان موفق به کسب مدال نشده‌اند.

اما کشور چین تا این لحظه (آغاز بازی‌های روز ششم المپیک) با کسب ۹ مدال طلا در جایگاه نخست جدول مدال‌آوران قرار دارد.

میزبان این رقابت‌ها نیز در روز گذشته خود را به چین نزدیک کرد و با کسب ۸ طلا به رده دوم آمد. البته کشور فرانسه در مجموع ۲۶ مدال کسب کرده که همین موضوع باعث شده آنها بالاتر از ژاپن قرار بگیرند که آنها هم ۸ طلا کسب کرده‌اند.

جدول توزیع مدال‌های المپیک تا این لحظه (آغاز روز ششم بازی‌ها) به شرح زیر است:

جدول مدال‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در پایان روز پنجم بازی‌ها (پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) + عکس

جدول مدال‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در پایان روز پنجم بازی‌ها (پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->