ترافیک پرحجم اول مهر در انتظار مشهدی‌ها فعالیت بدون مجوز صد‌ها صرافی رمزارز در داخل کشور جشن جوانه‌ها ویژه کلاس هفتمی‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۳ درمشهد برگزار شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) تأخیر شش‌ماهه در اجرای قوانین «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان» و «سامان‌دهی کارمندان دولت» زورگیری خشن اتباع غیرمجاز افغانستانی از موتورسواران در مشهد + عکس سرویس‌دهی اتوبوس و مترو مشهد در روز اول مهر، رایگان است آغاز سال تحصیلی بدون کمبود معلم جزئیات روند رسیدگی به درخواست‌های تغییر جنسیت، در گفتگو با کارشناس پزشکی قانونی مشهد آخرین وضعیت اصلاح ضریب ریالی اضافه‌کار پرستاران (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رئیس مرکز مطالعات تراجنسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: تراجنسیتی ها، شهروندان محترم شهر ما هستند کشف و جمع‌آوری ۲۲۲ هزار قلم انواع فراورده‌های گیاهی دست‌ساز و فاقد مجوز در مشهد انجام مشاوره ژنتیک به‌خصوص در ازدواج‌های فامیلی امری ضروری است  دستگیری سارق ۴۸ ساعت پس از آزادی توسط مأموران کلانتری معراج مشهد پیش‌بینی بارش باران و رعدوبرق در ۱۵ استان از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) بازماندگان از تحصیل در چه سنینی قرار دارند؟ | دفاع سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی جزییات قتل اشتباهی رفیق با کلت کمری در تهران وجود ۷۷۰۰ کلاس درس با جمعیت بالای ۴۰ نفر در کشور علت حادثه مرگبار اتوبوس زائران بوشهری مشهد مشخص شد حریق خودرو در عنبرآباد کرمان سه کشته بر جای گذاشت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) عملیات حساس آتش‌نشانان مشهدی برای نجات جان شهروند معلق در ارتفاع ۳۵ متری+عکس(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف ۲ پراید در جاده قوچان-مشهد هشت مصدوم بر جای گذاشت (سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه تولید ابر در جاده کلات (سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف اتوبوس با ساینا در گناباد ۴ کشته و مصدوم بر جای گذاشت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مو‌ها در تابستان با چه مشکلاتی روبه‌رو هستند؟

  • کد خبر: ۲۴۲۹۶۵
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
مو‌ها در تابستان با چه مشکلاتی روبه‌رو هستند؟
گرما و رطوبت تابستان می‌تواند چربی طبیعی مو را از بین ببرد و مو‌های شما را خشک و وز کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مو‌های ما در طول تابستان به دلیل هوای گرم و آفتابی با چندین چالش مواجه هستند، از جمله:

تابش نور خورشید: اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌تواند به مو‌ها آسیب برساند و با از بین بردن رطوبت، آنها را خشک، شکننده و کدر کند. برای پیشگیری از این اتفاق، هنگامی که در معرض تابش اشعه یو وی خورشید هستید، بهتر است از پوششی مانند روسری و کلاه برای مو‌ها استفاده کنید.

خشکی: گرما و رطوبت هوا در تابستان می‌تواند چربی طبیعی مو را از بین ببرد و مو‌های شما را خشک و وز کند.

موخوره: سطح رطوبت در تابستان افزایش می‌یابد و باعث می‌شود مو‌ها وز شوند و نرمی خود را از دست بدهند. این امر در چند شاخه شدن مو یا موخوره مؤثر است.

کلر استخر: استخر رفتن در فصل تابستان امری رایج است. نکته قابل توجه این است که آب استخر سرشار از مواد شیمیایی از جمله کلر است؛ این ماده می‌تواند ساقه مو‌ها را خشک کند و سبب آزادسازی سبوم از پوست سر شود. مو‌ها در معرض تماس با این ماده شیمیایی، کدر، شکننده و زبر می‌شوند. برای پیشگیری از این مسئله، بد نیست قبل از وارد شدن به آب استخر، کمی روغن زیتون یا نارگیل به مو‌های خود بمالید تا جذب کلر را کاهش دهید.

شوره سر: گرما سبب تشدید شوره سر می‌شود، چون دمای بالای پوست سر برای میکروب‌های عامل ایجاد شوره، شرایط مساعدی را ایجاد می‌کند. اگر شوره سر درمان نشود، خارش و التهاب به وجود می‌آورد و ریزش موقت رخ می‌دهد. برای جلوگیری از این موضوع، استفاده از شامپوی ضدشوره در تابستان توصیه می‌شود.

تعریق بیش از حد: عرق کردن در فصل تابستان، علاوه بر چرب کردن پوست سر، می‌تواند آلودگی محیط و آلاینده‌های موجود در هوا را جذب کند و منجر به مشکلاتی، چون شوره سر و خارش شود.

منبع: خبر آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->