فیلم‌های سینمایی آخرین هفته تابستان ۱۴۰۳ (۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریور) + زمان پخش درخشش شهاب حسینی در شمال آمریکا با «آخرین حرکت» اکران مردمی «مفت‌بر» در سینما هویزه مشهد آمار‌ جدید سامانه بازار کتاب تا چه اندازه منطقی است؟ | آقایان کتاب‌خوان‌تر از زنان! درباره نمایش «نگاهمان می‌کنند» | نگاهی به دغدغه‌های اجتماعی نام‌گذاری یک سینما به نام «امین تارخ» «بیست و یک هفته بعد»، اثر فیلمساز مشهدی، به ترکیه می‌رود فیلم سینمایی «ئی. تی.» استیون اسپیلبرگ برای نابینایان توضیح دار شد حضور نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۵ در هاله ای از ابهام! بازگشت خاله شادونه به تلویزیون همزمان با بازگشایی مدارس + زمان پخش همه چیز درباره سریال جنایی «بازنده» + تیزر، بازیگران و زمان پخش اعلام زمان برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی دوبله «با تمام قلبم» برای شبکه سه آغاز پخش آنلاین «ویلای موروثی» + زمان «فصل آلوچه‌های سبز» در راه زوریخ سوییس برندگان اسکار دانشجویی اعلام شدند + اسامی «اخراجی‌ها۴»، «زوزه» و «دوزنده کفش‌هایش» در مسیر تولید
سرخط خبرها

حرکت سینمای ایران بدون مشارکت خبرنگاران ممکن نبود

  • کد خبر: ۲۴۳۷۳۵
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
حرکت سینمای ایران بدون مشارکت خبرنگاران ممکن نبود
رئیس سازمان سینمایی در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه در مسیر حرکت سینمای ایران به سوی رشد و پویایی، تقدیر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «محمد خزایی» در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. در متن پیام محمد خزاعی آمده است: «فرارسیدن روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای کشور و به طور خاص به همه خبرنگاران سینمایی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. رسانه در جهان امروز، عضو جدانشدنی جامعه و زیست مدرن است و چراغی که در دستان قشر مجاهد و زحمتکش رسانه است همواره، تابنده امید، آگاهی، اخلاق و عدالت‌خواهی است.

این جامعه کوشا و آگاه در کارزار جنگ نرم دنیای امروز نیز، در تقابل با رسانه‌های نظام سلطه و استکبار، از پیشتازان خط نبرد بوده و هستند. قطعا حرکت سینمای ایران در مسیر پویایی، رشد و توسعه در سه سال سخت و پرتلاطم دولت شهید آیت‌الله رئیسی، بدون همراهی و مشارکت خبرنگاران و اصحاب قلم به ثمر نمی‌نشست.

ما به نقش مهم جامعه رسانه‌ای کشور در تبیین و اطلاع رسانی ابعاد فعالیت‌های سینمایی دولت سیزدهم واقفیم و طی ۱۰۰۰ روز حضورم در مدیریت سینما، حمایت‌ها، پشتگرمی و خدمات ارزنده عزیزان رسانه و منتقدان، ما را به ادامه مسیر مصمم‌تر کرده است.

رشد شاخص‌های رونق و توسعه سینما در کنار شما عزیزان بی ادعا و زحمتکش، امکان‌پذیر شده و باور دارم ادامه این روند نیز با کمک شما ملموس‌تر و آسان‌تر می‌شود. وظیفه خویش می‌دانم به بهانه روز خبرنگار به همه فعالان این عرصه به‌ویژه خبرنگاران حوزه سینما، خداقوت و خسته نباشید بگویم.»

۱۷ مردادماه مصادف با شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->