نصب و راه‌اندازی دستگاه آب‌شیرین‌کن در ۹ روستای مشهد آیا تجربه بافت تاریخی یزد برای مشهد مفید است؟ لزوم بازنگری در محدودیت‌های درآمدی شهرداری‌ها اعمال‌قانون ۱۸۰۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۸ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آمادگی کامل حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهری مشهد هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ خراسان‌رضوی، رتبه اول به‌روزرسانی اسناد اجاره‌ای در کشور + فیلم مشارکت بی‌سابقه مردم مشهد در اجرای پروژه‌های شهری مشهد، قله نهضت آسفالت کشور ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، خیابان امام‌خمینی(ره) و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) شهردار مشهدمقدس: دستگاه حفار تونل خط ۳ متروی مشهد به زودی وارد قاسم‌آباد می‌شود گل‌های پاییزی به زودی میهمان مشهد می‌شوند  یادی از حاج علی شمقدری، یار دیرین رهبر معظم انقلاب | نیم قرن غیرت و صدق و وفا درباره محله «مهرآباد» که روزگاری از گزینه‌های سرمایه‌گذاری انگلیسی‌ها و یهودیان بود | توطئه‌چینی با تریاک مشهد علیه چین ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید چراغچی، میدان فهمیده و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۵۴۲ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) خیابان ثنایی۳ در محله خاتم‌الانبیا(ص) مشهد در انتظار بازگشایی تهیه مدل جامع ریسک فرونشست زمین در مشهد لزوم تغییر محدوده کلان‌شهر مشهد شهروند خبرنگار | درخواست تغییر مسیر برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد + پاسخ نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شورای ششم با شعار توجه به حاشیه شهر، از مردم رأی گرفت بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از پروژه‌های منطقه ۵ | بازگشایی بولوار کرامت مشهد ظرف یک ماه آینده رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد: ایران ۳۰ سال دیگر کشور سالمند است | از سیاست‌های جوانی جمعیت حمایت می‌کنیم
سرخط خبرها

نماینده مردم مشهد و کلات: با وجود محدودیت منابع هیچ وقت چراغ خدمت‌رسانی در شهر خاموش نشده است

  • کد خبر: ۲۴۳۹۹۶
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
نماینده مردم مشهد و کلات: با وجود محدودیت منابع هیچ وقت چراغ خدمت‌رسانی در شهر خاموش نشده است
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود محدودیت منابع هیچ وقت چراغ خدمت‌رسانی در این شهر خاموش و کم‌فروغ نشده است. 

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر امروز، ۱۸ مردادماه، در مراسم بهره‌برداری از چهار كيلومتر بلوار و تقاطع غير همسطح حضرت قمر بنی هاشم(ع) اظهار کرد: این دور شورای شهر علیرغم همه مشکلاتی که از گذشته مانده بود، مخلصانه وارد شدند و تلاش کردند بدون هیاهو و حاشیه‌سازی تلاش کنند و کار انجام دهند.

وی افزود: هر هفته‌ای که از تهران به مشهد می‌آییم به طور میانگین حداقل ماهی یک یا دو بار و گاهی هر هفته افتتاحیه‌ای در سطوح مختلف در شهر مشهد انجام می‌شود و عموما هم خدمات به سمت مناطقی است که محرومیت و مشکلات در آن‌ها موج می‌زند.

پژمان‌فر بیان کرد: باید از اقدامات بیشتر رونمایی و برای مردم تبیین کنید. این کارها لازم است تا مردم به صورت کاملا گسترده در سطح شهر مطلع شوند. شاید افرادی که در این مناطق رفت‌وآمد و سکونت دارند از عمق و سطح خدمت مطلع شوند اما حتما همه مردم شهر مشهد از این مسائل مطلع نشدند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اطلاع‌رسانی و متوجه کردن مردم نسبت به خدمات صورت گرفته، وظیفه ما است. اعلام آمادگی می‌کنیم هر کاری برای خدمت‌رسانی در شهر مشهد از ما بربیاید، کمک کنیم. با وجود محدودیت منابع هیچ وقت چراغ خدمت‌رسانی در این شهر خاموش و کم‌فروغ نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->