نحوه خرید بلیت بازی سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت پیشنهاد بیرانوند برای برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو! بازی پرسپولیس با الاهلی برای هواداران رایگان شد غایبان پرسپولیس در دیدار با الاهلی مشخص شدند ورزشگاه تختی تهران، انتخاب استقلال برای میزبانی در دربی ۱۰۴؟ پرسپولیس به دنبال مطالباتش از وزارت ورزش لوکاس ژوائو، در راه تهران بازگشت مرادمند به استقلال + عکس محمدی و سلیمی در لیست آسیایی استقلال استقبال از مشهدی‌های طلایی پارالمپیک پاریس + فیلم هادی رضایی: خوشحالم دوباره دست‌پر به مشهد برگشتم برانکو: بازی به بازی بهتر شدیم صفحه فیک ملی‌پوش استقلال دردسرساز شد استقلال به دنبال یک جلسه تمرین اضافه ازدحام بیرون ورزشگاه شهر العین برای ملاقات با ملی‌پوشان فوتبال ایران (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) ۲ نقره، سهم شمشیربازی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور  نتیجه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل| برد بزرگ در امارات ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دلال ها بلای جان پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۴۴۱۳۵
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۶
  • ۱
دلال ها بلای جان پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس اسیر دلال ها شده و این مسئله دردسرساز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پروژه انتقال یحیی عطیه الله به پرسپولیس آنقدر طولانی شده که صدای هواداران این تیم را درآورده است. بیش از۵ هفته است که باشگاه پرسپولیس درگیر این انتقال است و به نظر می آید در آخر هم نهایی نشود.

 اما ماجرا از این قرار است که در باشگاه پرسپولیس دو گروه از دلال ها هستند که یک گروه نزدیک به ایجنت ایرانی گاریدو بوده و یکسری نزدیک به مسئولان این باشگاه هستند. در این بین هر دو گروه در تلاش بوده و هستند که عطیه الله را خودشان به پرسپولیس بیاورند و این مسئبه هر بار باعث شد قیمت انتقال او کم و زیاد شود. در شرایط فعلی هم همین جنگ دلال های اطراف باشگاه پرسپولیس برای جذب یک مدافع چپ مطمئن برای این تیم حسابی مسئله ساز شده است و باید دید در نهایت جنگ دلال ها را کدام گروه خواهد برد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
0
0
متاسفانه دلال‌ها نوچه های بعضی از
مدیران سابق باشگاه‌های بزرگند رد پای بعضی مدیران در پرسپولیسی نشدن عطیه الاه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->