اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها

پاداش المپیکی بارسا به لوپز

  • کد خبر: ۲۴۴۲۸۴
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
پاداش المپیکی بارسا به لوپز
بارسلونا در روز‌های آینده با فرمین لوپز وارد مذاکره خواهد شد تا هم قراردادش را برای سال‌های بیشتر تمدید کند و هم دستمزدش را افزایش دهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فرمین لوپز با درخشش در بازی‌های المپیک و نقش پررنگی که در قهرمانی اسپانیا در این رقابت‌ها داشت، نشان داد که می‌تواند بازیکن بسیار مهمی در آینده اسپانیا و بارسلونا باشد. هرچند انتقال دنی اولمو به بارسلونا، شرایط را برای فرمین در بارسا پیچیده‌تر می‌کند، اما ستاره جوان قصد تسلیم شدن ندارد. فرمین ستاره اول تیمی بود که فاتح طلای المپیک شد. تورنمنت بزرگ او با یک عملکرد درخشان در فینال، مقابل فرانسه، به اوج خود می‌رسد. او در نهایت با ثبت ۶ گل و ارسال یک پاس گل در بازی‌ها، تاریخ‌سازی کرد.

ستاره‌ای که تابستان گذشته بعد از یک فصل حضور قرضی در لینارس به بارسا برگشت و فصل خوبی از نظر انفرادی داشت، به تازگی قراردادش را تا ۲۰۲۷ با بند فسخ ۴۰۰ میلیون یورویی تمدید کرد، اما طبق ادعای اسپورت، بارسا قصد دارد به او قراردادی دیگر با دستمزد بالاتر پیشنهاد بدهد. یک پاداش ویژه برای بازیکنی که فراتر از توقعات کار کرده و لایق بهترین‌هاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->