احتمال برگزاری دیدار ایران - قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ورزشگاه ثامن مشهد نونوار می‌شود پایان انتظار برای سالن ۶ هزارنفری ثامن الائمه (ع) زمزمه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی لیگ قهرمانان چشم‌انتظار درخشش پدیده‌ها توکلیان: کامران حریف تیلور می‌شود پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال درباره کریستیانو رونالدو ستاره شاخص دنیای فوتبال | پادشاه مجازی یا کارخانه پول سازی؟ برگزاری دربی پایتخت، خارج از تهران واکنش شهریاری به استخدام سرمربی خارجی به جای نکونام آغاز نسخه یوفا از سوپرلیگ بعد از یک آبروریزی تمام عیار، استقلالی‌ها مخالف برگزاری بازی با النصر در ورزشگاه شهر قدس وضعیت مبهم ایوب العملود برای دربی
سرخط خبرها

ادامه کار قدوس در انگلیس

  • کد خبر: ۲۴۴۴۳۹
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
ادامه کار قدوس در انگلیس
سامان قدوس در رادار میدلزبرو قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم میدلزبرو در نقل‌وانتقالات تابستانی عملکرد چشمگیری داشته و مهره‌های خوبی را برای تقویت خود در فصل پیش‌رو در چمپیونشیپ انگلیس جذب کرده است.

بر اساس گزارش این رسانه انگلیسی؛ میدلزبرو در فاصله چند هفته تا پایان پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی می‌تواند یکی، دو بازیکن دیگر را به عنوان بازیکن آزاد و پرداخت کمترین هزینه به خدمت بگیرد که یکی از آنها سامان قدوس، بازیکن پیشین برنتفورد است. او نقش کلیدی در صعود برنتفورد از چمپیونشیپ به لیگ برتر در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ داشت.

سامان قدوس در تابستان به همکاری چهار ساله‌اش با زنبور‌ها پایان داد و اکنون به عنوان بازیکن آزاد برای میدلزبرو در دسترس است. قدوس یک بازیکن همه کاره است که در فصل حضورش در چمپیونشیپ ۴۳ بازی برای برنتفورد به میدان رفت، سه گل زد و دو پاس گل داد. در سه سال آخر حضورش در برنتفورد نیز به عنوان یک بازیکن مفید به کار گرفته شده و بار‌ها توانمندی‌های فنی خود را اثبات کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->