۲۷۰ زائر ایرانی حج خود را آغاز کردند هلال احمر از انتقال ۹۵ مجروح حادثه تروریستی لبنان به ایران خبرداد + فیلم سومین بیماری شایع دستگاه ادراری، سنگ کلیه است | انواع سنگ کلیه و درمان‌های تغذیه‌ای آن چطور می‌توان میکروب معده را از بین برد؟ برای داشتن دندان های سالم و سفید چکار کنیم؟ هرگز دانش آموز را از معلم و مدرسه نترسانید ۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی خراسان رضوی امروز چهارشنبه (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب و شتم کودکان در یکی از مراکز بهزیستی و تعطیلی این مرکز متخلف (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ریزش معدن در ارزوییه کرمان حادثه آفرید + جزییات(چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آیا پرونده «امیر تتلو» به دادگاه تجدید نظر خواهد رفت؟ دستگیری متهم تحت تعقیب در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) توزیع موادمخدر در پوشش خانواده در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رشد بیش از ۱۷ درصدی کشف جرائم به‌وقوع‌پیوسته، توسط کارآگاهان پلیس کشور آتش‌سوزی مخزن سوخت کوره آهنگری در مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اصلاحات احتمالی کنکور چه زمانی اعمال خواهد شد؟ آغاز اعزام عمره از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ضبط خودرو پورشه به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان کوهسنگی مشهد + تصاویر جلوگیری از ادامه فعالیت معلم‌بلاگر‌ها در مدارس ورود بیش از یک میلیون و ۳۲۲ هزار دانش‌آموز به دوره اول متوسطه پرونده میزبانی استقلال و پرسپولیس در مشهد دوباره به جریان افتاد | قفل در‌های ورزشگاه امام رضا(ع) باز می‌شود؟ نظر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبه کنکور
سرخط خبرها

دستگیری ۵ شرور معروف در شهرک سیدی مشهد

  • کد خبر: ۲۴۴۷۳۹
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
دستگیری ۵ شرور معروف در شهرک سیدی مشهد
جانشین فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۵ شرور معروف در منطقه سیدی مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد چراغ درخصوص دستگیری اشرار در شهرک سیدی مشهد اظهار کرد:در پی گزارش‌های سریالی شهروندان مبنی بر شرارت چند تن در یکی از مناطق شهرک سیدی، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی گزارش‌های مردمی مشخص شد ۵ مرد جوان با شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، تیراندازی، سرقت، تحریب و عربده کشی موجب رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان شده اند و بعضاً به تعدادی از شهروندان خسارت وارد کرده اند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصد‌های اطلاعاتی متهمان را شناسایی و روز گذشته در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و در این رابطه یک قبضه کلت کمری، ۲ قبضه قمه، ۳ قبضه چاقو و ۴ عدد چماق، تعداد زیادی لوازم مسروقه و مقادیری موادمخدر از آن‌ها کشف کردند.

سرهنگ چراغ با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت شهروندان را داشته باشند قاطعانه و در چهارچوب قانون برخورد می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->