حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به طولکرم و شهادت سه فلسطینی یک جنگنده روسیه بر فراز دریای سیاه ناپدید شد حماس آماده اجرای طرح توافق آتش‌بس روسیه تلافی می‌کند | پوتین: صادرات اورانیوم به غرب را محدود می‌کنیم افزایش شمار شهدای بمباران مدرسه الجاغونی در مرکز نوار غزه به ۱۷ نفر (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) پزشکیان با عمار حکیم دیدار کرد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) هلاکت یک نظامی صهیونیست در حمله موشکی القسّام به شمال فلسطین اشغالی (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) شمار شهدای جنگ غزه از ۴۱ هزار نفر رد شد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) اعلام آمادگی ایران برای تأمین صلح و امنیت پایدار بین‌المللی با همکاری کشور‌های دنیا (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) شهادت ۲ نفر موتورسوار لبنانی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی پاسخ سخت حزب الله: حمله راکتی به آشیانه توپخانه ارتش صهیونیستی در جولان اشغالی توافق ایران و عراق برای تدوین برنامه راهبردی بلندمدت عدم پذیرش مسافر در ۲ ایستگاه متروی تهران پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ شهریور ۱۴۰۳) امیر سرتیپ حیدری: انسداد مرزهای شرقی کشور به روش هوشمند انجام می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: مسئله امروز جهان اسلام وحدت بین مسلمانان است | حلقه مقاومت، نماد وحدت بین مذاهب اسلامی عراقچی: ایران به روسیه موشک‌های بالستیک ارسال نکرده است نشست خبری مشترک پزشکیان و السودانی | رئیس جمهور: نیازمند اجرای توافقات امنیتی بین ایران و عراق هستیم هریس یا ترامپ؛ آرای خاکستری ایالات متحده به کدام نامزد خواهد رسید؟ مجموع مهاجران افغانستانی مجاز و غیرمجاز در ایران بین ۶ تا ۷ میلیون نفر اعلام شد فرماندار مشهد از ادامه برخورد جدی با اتباع غیرمجاز خبر داد | فعالیت اتباع غیرمجاز در اطراف حرم امام‌رضا(ع)، به هیچ عنوان تحمل نخواهد شد ویدئو | کُردی‌صحبت‌کردن پزشکیان با خبرنگار اقلیم کردستان در عراق
سرخط خبرها

وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش: می‌دانم در کف آموزش‌وپرورش چه اتفاقاتی می‌افتد

  • کد خبر: ۲۴۵۳۹۴
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
  • ۱
وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش: می‌دانم در کف آموزش‌وپرورش چه اتفاقاتی می‌افتد
وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش ارتقای آموزش را در گرو حفظ منزلت معلم دانست و گفت: پیام جامعه فرهنگیان را از زبان نمایندگانشان کاملاً دریافت کردم که در کف آموزش‌وپرورش چه اتفاقاتی می‌افتد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا کاظمی با اشاره به دیدگاه رئیس‌جمهور نسبت‌به آموزش‌و‌پرورش، اظهار کرد: دکتر پزشکیان توانست الگوی جدیدی از تشکیل دولت را به جامعه ارائه بدهد که با حفظ چهارچوب‌های فکری نیز می‌توان چتری بر سر جامعه پهن کرد که همه طیف‌های فکری زیر آن قرار بگیرند.

وی درباره وضعیت حضورش در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی نیز گفت: طی دو روز گذشته، تقریباً با ۲۹۰ نماینده در کمیسیون‌ها با موضوعات مختلف آموزشی و پرورشی صحبت داشتیم که به لطف خداوند ارتباطات خوبی شکل گرفت و این موضوعات رصد شد.

گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش از نمایندگان مجلس خواست تا آموزش و پرورش به صورت مجموعه واحد دیده شود و به آن کمک کنند.

کاظمی خاطرنشان کرد: با حضور در مجلس، پیام جامعه فرهنگیان را از زبان نمایندگانشان کاملاً دریافت کردم که در کف آموزش و پرورش چه اتفاقاتی می‌افتد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صدای معلمان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان را دلسوزانه به من منتقل کردند.

وی تاکید کرد: فصل مشترک دغدغه تمامی کمیسیون‌های تخصصی مجلس،‌موضوع ساماندهی نیروی انسانی و تغیین تکلیف نیروهای نهضتی و خرید خدمات بود.



وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت چهاردهم، تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه هفتم‌ توسعه را از دیگر اولویت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی برشمرد و گفت: تحقق عدالت آموزشی، تاثیر سوابق تحصیلی، نصیب برابر آموزشی، کمبود فضاهای آموزشی، محتوای کتب درسی، اقتصاد آموزش و پرورش و ارتقای شان معلمان و جایگاه آموزش و پرورش از دیگر دغدغه‌های نمایندگان بود.

وی با ابراز رضایت از ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گفت: پیش از این، زیرنظام‌های سند تحول نگاشته شده بود اما چون پشتوانه‌ای نداشت، اجرایی نشد، اما اکنون با ابلاغ نقشه راه سند می‌توان به تحقق و اجرای آن امیدوار بود.

کاظمی با تاکید بر اینکه در برنامه هفتم توسعه، مدرسه قوی شده است، تصریح کرد: سند تحول، مدرسه را نقطه اتکای دولت و ملت در رشد و پیشرفت کشور و کانون تربیت محله می‌داند.

وی تصریح کرد: بر این باوریم اگر آموزش بخواهد ارتقا پیدا کند، باید مبتنی بر حرمت، شأن، منزلت و مرجعیت معلمی باشد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهنگی بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
0
0
چارچوب صحیح و چهارچوب در این متن اشتباه است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->