سود طلای سرخ ایران در جیب دیگر کشور‌ها | صادرکنندگان رسمی گرفتار موانع ارزی سود بانکی چقدر است؟ نرخ بلیت هواپیما مسیر رفت و برگشت مشهد - تهران امروز (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) چه تعداد از واحدهای مسکن ملی به سرانجام رسید؟ برای تهیه خیارشور، خیار را کیلویی چند بخریم؟ | قیمت عمده میوه و صیفی جات در مشهد (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) تخلف میلیاردی شستا جیب بازنشستگان را خالی کرد معاون اول رئیس جمهور افزایش قیمت خودرو را تکذیب کرد استاندار خراسان رضوی: ساخت قطعات خودرو یکی از مزیت های استانی است شهردار مشهد: خودرو سازان در کیفیت و قیمت رقابت کنند آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد با حضور ۳۰ شرکت‌ رونمایی از «وویا فری» خودروی برقی دانگ فنگ در نمایشگاه خودروی مشهد+ ویدئو زیان انباشته سایپا و ایران‌خودرو ۲۲۴ هزار میلیارد تومان است بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد امروز افتتاح می‌شود (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) خانه‌های ۲۵ متری با معیار‌های ایرانی‌اسلامی در تضاد است ترمیم دستمزد کارگران در نیمه دوم سال، قدرت معیشت و رفاه را افزایش می‌دهد فشار بورس کاهش یافت | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) مطالبه ۲۹ همت مالیات از محل کشف فرار مالیاتی | وجود ۶۰ دانه‌درشت در فرار‌های مالیاتی با کمتر از ۸۰۰ میلیون تومان این خودرو‌های خارجی را بخرید (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت با کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان کدام خودرو‌های ایرانی را می‌توان خرید؟ (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت تعلیق سایت‌های متخلف فروش بلیت هواپیما ادامه دارد قیمت گوشت قرمز امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ + جدول عودت وجه ۹۲ میلیاردی به شاکیان واحد‌های صنفی در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) چه تعداد از خانوارهای ایرانی خودروی شخصی دارند؟ دلار ۴۰۰ تومان گران شد | ورود سکه به کانال ۴۴ میلیون تومان (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اجاره‌نشینی ۴ درصد خانوار‌های روستایی | ۲۳ درصد خانوار‌های شهری اجاره‌نشین هستند فروش یک محصول ایران‌خودرو (پیکاپ فوتون دیزلی) از امروز، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ + جزئیات
سرخط خبرها

آغاز به کار سومین نمایشگاه تخصصی سنگ های تزئینی و نما در مشهد+ فیلم

  • کد خبر: ۲۴۵۴۶۶
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
آغاز به کار سومین نمایشگاه تخصصی سنگ های تزئینی و نما در مشهد+ فیلم
سومین نمایشگاه سنگ‌های تزئینی و نما امروز پنجشنبه، ۲۵ مردادماه در نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهردار مشهد در آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی سنگ‌های تزئینی و نما که امروز ۲۵ مرداد ماه، در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد تصریح کرد: نمایشگاه‌های تخصصی، یکی از نمایشگاه‌های ویژه‌ای است که بیشتر متخصصین، صادرکنندگان و افراد متخصص از آن بازدید می‌کنند که نمایشگاه سنگ از این دسته نمایشگاه‌ها است.

محمد رضا قلندر شریف افزود: این نمایشگاه، یک نمایشگاه تخصصی است و جنبه ملی دارد که صنایع مرتبط با سنگ، خصوصا معادن مختلفی که سنگ‌های خاصی دارند متولیان آنها در این نمایشگاه حضور دارند. این نمایشگاه چه از نظر صنایع داخلی و چه از نظر صادرات سنگ نمایشگاه ویژه‌ای است و استقبال خوبی هم از آن شده است که امیدواریم در جهت ارز آوری برای کشورمان مفید باشد.

سومین نمایشگاه سنگ های تزئینی و نما در حالی برگزار شد که مدیران شهری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن حضور یافتند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->