سازمان ملل : آسیب به غیرنظامیان در انفجارهای بیروت را محکوم کرد تهدید جدی گردان‌های عراق برای رژیم صهیونیستی: تاوان سنگینی خواهید پرداخت چهار نظامی صهیونیست در رفح به هلاکت رسیدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تماس تلفنی وزیر امور خارجه با همسر سفیر کشورمان در لبنان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمالا آمریکایی‌ها از حمله هکری رژیم صهیونیستی به پیجرها در لبنان، باخبر بوده‌اند + تصویر هلال‌احمر ایران برای کمک‌رسانی به مجروحان انفجارهای لبنان اعلام آمادگی کرد مقام نظامی آمریکایی: احتمال وقوع جنگ بین آمریکا و چین در اقیانوس آرام بیانیه حزب‌الله لبنان در واکنش به انفجار دستگاه‌های پیجر در بیروت سفیر ایران در لبنان کیست؟ حمله سایبری به لبنان | انفجار عجیب دستگاه‌های پیجر در بیروت + فیلم ترور ناموفق رئیس سابق ستاد کل ارتش اسرائیل ساعت آغاز به کار کارکنان در کلان‌شهر‌ها شناور شد (دو هفته اول مهر ۱۴۰۳) تقدیر آیت‌الله علم‌الهدی از عملکرد تشکل‌های خواهران در عرصه عفاف و حجاب | توجه به ابعاد اجتماعی و سیاسی قرآن وظیفه تمام افراد جامعه است رئیس جمهور خطرناک‌ترین منکر را تفرقه و اختلاف دانست رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: پوشش اسلامی، پاسداری از فرهنگ و تمدن اسلامی است خبر خوش نماینده مردم مشهد در مجلس برای کارگران | پیگیری نمایندگان مجلس برای افزایش حقوق کارگر به اندازه تورم غرق‌شدن مرد میانسال برای نجات بزغاله‌اش در شاندیز خراسان‌رضوی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + فیلم رییس جمهور در مجلس: باید دست از اختلاف برداریم | برای ایجاد وحدت آمده‌ام پزشکیان سرزده وارد مجلس شد | علت حضور رئیس‌جمهور در بهارستان چیست؟ پیگیری تامین فاینانس ۱۰ هزار و ۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر توسط سرمایه‌گذاران خارجی صحن علنی مجلس شورای اسلامی فردا (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) تشکیل نخواهد شد
سرخط خبرها

قول مساعد عربستان و عراق برای آزادی دو شهروند ایرانی

  • کد خبر: ۲۴۶۲۲۴
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
قول مساعد عربستان و عراق برای آزادی دو شهروند ایرانی
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، روند پیگیری آزادی ۲ شهروند ایرانی در این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم عزیزی با اشاره «به روند پیگیری آزادی ۲ شهروند ایرانی به نام‌های محمدرضا نوری و محمد خزایی در عراق و عربستان»، گفت: کمیسیون امنیت جلساتی را با مسئولین وزارت امور خارجه در این زمینه داشته است. به صورت مداوم در حال پیگیری آزادی این ۲ شهروند ایرانی هستیم.

وی افزود: وزارت امور خارجه به صورت فعال در حال پیگیری موضوع است. کمیسیون امنیت ملی نیز موضوع را دنبال می‌کند. وظیفه ما و وزارت امور خارجه است که به این مسأله را حل‌وفصل کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئولان وزارت امورخارجه قول دادند که با حساسیت این موضوع را در عربستان و عراق دنبال کنند.

عزیزی در خاتمه گفت: در پیگیری‌هایی که انجام شده عربستان و عراق قول دادند که مسأله را با سرعت حل کنند و زمینه آزادی این ۲ نفر را فراهم کنند. با تلاش‌هایی که در حال انجام است امیدواریم هر چه سریع‌تر این ۲ عزیز به آغوش خانواده برگردند.

گفتنی است؛ در حج امسال چند نفر از زائران ایرانی از سوی عربستان بازداشت و به کشور بازگردانده شدند. با وجود پیگیری مسؤولان، هم‌اکنون «محمد خزایی» در بازداشت سعودی‌ها است. محمد نوری هم در فروردین ماه ۱۴۰۲، در عراق توسط نیرو‌های آمریکایی بازداشت شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->