حسن یزدانی کتف راست را در فرانسه عمل کرد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و آیندهوون (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) | نمایش مقتدرانه بانوی پیر پخش زنده بازی لیورپول و میلان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و اشتوتگارت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| شکست عجیب شاگردان مورایس ویدیو خلاصه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمال برگزاری دیدار ایران - قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ورزشگاه ثامن مشهد نونوار می‌شود پایان انتظار برای سالن ۶ هزارنفری ثامن الائمه (ع) زمزمه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی لیگ قهرمانان چشم‌انتظار درخشش پدیده‌ها توکلیان: کامران حریف تیلور می‌شود پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال
سرخط خبرها

واکنش بیرانوند به حضور غیر قانونی مقابل پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۴۶۸۶۰
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
واکنش بیرانوند به حضور غیر قانونی مقابل پرسپولیس
درحالی که بعد از بازی پرسپولیس و تراکتور خبر‌هایی درباره شکایت مهمان از دروازه‌بان میزبان به گوش رسید، اما بیرانوند منکر هرگونه مشکلی درحضورش مقابل پرسپولیس شده و بازی مقابل تیم سابق را قانونی می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از تساوی پرسپولیس و تراکتور شایعاتی پیرامون شکایت باشگاه پرسپولیس از دروازه‌بان سابق خود به گوش رسید. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان کنونی باشگاه تراکتور و گلر سابق پرسپولیس، اما هرگونه تخلفی را در پیوستن خود به تراکتور تکذیب کرده است.

بیرانوند درباره شایعه محرومیت به دلیل فسخ غیرقانونی این واکنش را نشان داد: «من صد درصد قانونی قراردادم را فسخ کردم و مشکلی نداشتم. وقتی مشکلی نداشتم ناراحت نیستم. امیدوارم زودتر رای را اعلام کنند. من مطمئن هستم که فسخم قانونی بوده و تعین وضعیت هم آگاده هستند. فسخ من قانونی است و کسی برای من فشار نیاورده است. امیدوارم زودتر رای را اعلام کنند.»

بیرانوند درحالی این اظهارات را به زبان آورده که از فدراسیون فوتبال نیز خبر می‌رسد رایی که اعلام خواهد شد مشکلی برای تداوم حضور این دروازه‌بان در ترکیب تراکتور ایجاد نخواهد کرد و ظاهرا بیرانوند نیز به دلیل آگاهی از این مسئله با قدرت اعلام کرده محرومیتی در انتظارش نخواهد بود. 

گفته می‌شود بعد از پایان هفته سوم رای نهایی اعلام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->