برگزاری مراسم گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی در آرامگاه فردوسی انتشار فراخوان رویداد ایده‌پردازی فعالیت‌های تبلیغی، دینی در کانون‌های جمعیتی «در فضای شهر» «ابوالفضل پورعرب» ویلچرنشین شد! + عکس محسن تنابنده و سیروس مقدم در پشت صحنه «پایتخت ۷» + عکس دو نکوداشت و یک رونمایی به بهانه روز شعر در تالار فردوسی مشهد ماجرای استاد شهریار و نقد‌هایی که بر سریال کمال تبریزی وارد شد «فرانسیس فورد کاپولا» فیلم جدیدش را می‌سازد نامزد‌های نهایی جایزه ادبی «بوکر» معرفی شدند رونمایی از مستند «حبیب آقا» همزمان با هفته دفاع مقدس علیرضا خمسه: سفارشی‌کارکردن، نوستالژی‌شدن فیلم‌ها و سریال‌ها را از بین می‌برد مجید پُتکی در مسابقه پلیسی «سرنخ» مصطفی مستور: دانشی که از تفکرکردن به دست می‌آید، ارزشمند است ساخت سینما در مجتمع‌های تجاری مشهد؛ فرصتی برای سودآوری یا ارتقای فرهنگی؟ دل با امید وصل به جان خواست درد عشق* به نان و نوا رسیدن از کنار کتاب فارسی پیکر صدرالدین حجازی در خاک آرام گرفت + تصاویر فیلم های برگزیده فنلاند و ایسلند در راه اسکار ۲۰۲۵ ساخت فصل پنجم «امیلی در پاریس»
سرخط خبرها

کارمندان خراسان رضوی در روز کارمند رایگان سینما بروند + اسامی سینماها

  • کد خبر: ۲۴۶۹۷۲
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
  • ۱
کارمندان خراسان رضوی در روز کارمند رایگان سینما بروند + اسامی سینماها
کارمندان می‌توانند همزمان با هفته دولت در پردیس های سینمایی  به صورت رایگان فیلم تماشا کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، تماشای فیلم به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، در روز چهارشنبه ۷ شهریور، برای کارمندان دولت رایگان و برای چهار نفر همراه، نیمه بها شد.  

رئیس گروه سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: یکی از ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در استان خراسان رضوی که در راستای تکریم خدمتگزاران دولت برنامه ریزی شده است رایگان شدن سینما برای کارمندان می‌باشد که این امر با همکاری مدیران سینمایی استان صورت گرفت.  

سوسن محمدزاده افزود: استفاده رایگان از سینما برای کارمندان فقط با ارائه کارت شناسایی سازمانی در روز ۷ شهریور ماه امکان پذیر است.

بر اساس این خبر،  کارمندان، در مشهد، می‌توانند در روز کارمند به پردیس‌های سینمایی هویزه، آفریقا، مهرکوهسنگی، سیمرغ، ملل، اطلس، برفی، پارک بازار در مشهد مراجعه کنند.

سنما‌های ویلاژ توریست طرقبه شاندیز،  سینما اندیشه تربت حیدریه،  سینما مهر سبزوار،  سینما مهدوی نیشابور،  سینما قدس تایباد، سینما شهر گناباد
سینما ایران کاشمر نیز در استان، در این روز، پذیرای کارمندان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
0
0
سلام وقت بخیر کارمندانی ک تازه استخدام شدن با کارت ملی هم میتونن بلیط سینما ویژه کارمندان رزرو کنن؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->