رسانه آمریکایی: ایران و حزب الله لبنان، حمله تروریستی انفجار پیجرها را تلافی می‌کنند تکذیب افزایش شمار شهدا در انفجار پیجرها در لبنان توضیحات نماینده مردم لبنان درباره جراحات ناشی از انفجار پیجرها چهار شرط وزارت خارجه آمریکا برای برادری با ایران چیست؟ «محمد مهاجری» به دادستانی تهران احضار شد جزئیات حمله مسلحانه به یک مرکز آموزش نظامی در مالی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) با دستور نخست وزیر عراق، کمک‌های پزشکی به لبنان اعزام شد کشته شدن ۵۵۳۰ غیرنظامی از زمان کودتای نظامی در میانمار سازمان ملل آسیب به غیرنظامیان در انفجارهای بیروت را محکوم کرد تهدید جدی گردان‌های عراق برای رژیم صهیونیستی: تاوان سنگینی خواهید پرداخت چهار نظامی صهیونیست در رفح به هلاکت رسیدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تماس تلفنی وزیر امور خارجه با همسر سفیر کشورمان در لبنان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمالا آمریکایی‌ها از حمله هکری رژیم صهیونیستی به پیجرها در لبنان، باخبر بوده‌اند + تصویر هلال‌احمر ایران برای کمک‌رسانی به مجروحان انفجارهای لبنان اعلام آمادگی کرد مقام نظامی آمریکایی: احتمال وقوع جنگ بین آمریکا و چین در اقیانوس آرام بیانیه حزب‌الله لبنان در واکنش به انفجار دستگاه‌های پیجر در بیروت سفیر ایران در لبنان کیست؟ حمله سایبری به لبنان | انفجار عجیب دستگاه‌های پیجر در بیروت + فیلم ترور ناموفق رئیس سابق ستاد کل ارتش اسرائیل ساعت آغاز به کار کارکنان در کلان‌شهر‌ها شناور شد (دو هفته اول مهر ۱۴۰۳) تقدیر آیت‌الله علم‌الهدی از عملکرد تشکل‌های خواهران در عرصه عفاف و حجاب | توجه به ابعاد اجتماعی و سیاسی قرآن وظیفه تمام افراد جامعه است
سرخط خبرها

تروریست‌های داعش مسئولیت حمله با سلاح سرد در آلمان را به عهده گرفتند (۳ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۷۱۱۶
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱
تروریست‌های داعش مسئولیت حمله با سلاح سرد در آلمان را به عهده گرفتند (۳ شهریور ۱۴۰۳)
گروه تروریستی «داعش» ساعتی قبل با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله با سلاح سرد در غرب آلمان را بر عهده گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، شامگاه شنبه، گروه تروریستی «داعش» مسئولیت حمله با چاقو در شهر «زولینگن» در غرب آلمان را بر عهده گرفت.

روز جمعه، پلیس آلمان اعلام کرد که در یک حادثه چاقوکشی در شهر «زولینگن» ۳ نفر کشته و ۴ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

پس از وقوع حادثه پلیس در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: «ماموران ما به تعداد زیاد در محل مستقر شده‌اند و در جستجوی عامل جرم هستند.»

براساس گزارش‌ها حمله در ساعت ۲۱:۴۵ شب (جمعه) به وقت محلی روی داد.

تروریست‌های داعش مسئولیت حمله با سلاح سرد در آلمان را به عهده گرفتند (۳ شهریور ۱۴۰۳)

پیشتر، مقامات رسمی آلمان گفتند که این حمله، «احتمالا یک حمله تروریستی» است.

طبق گزارش اخیر خبرگزاری آمریکایی «رویترز»، تاکنون پلیس یک فرد ۱۵ ساله را بازداشت کرده و در حال بررسی است که آیا ارتباطی بین این نوجوان و فرد مهاجم وجود دارد یا خیر.

در همین حین، «مارکوس کسپرز»، یکی از مقامات دفتر دادستانی در «دوسلدورف»، در یک کنفرانس خبری بعد از ظهر گفت که احتمال «تروریسم» را نمی‌توان رد کرد. وی علت این نتیجه گیری را، شناخته نشدن هرگونه انگیزه دیگری معرفی کرد و گفت: «به نظر می‌رسد که قربانیان با هم ارتباطی نداشته باشند.»

در همان جلسه توجیهی، «تورستن فلیس» یکی از مقامات پلیس تأیید کرد که به نظر می‌رسد فرد مهاجم، گلوی قربانیان خود را هدف گرفته است.

پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «تحقیقات و جست و جو برای یافتن عاملان احتمالی و دلایل این جنایت به‌طور کامل ادامه دارد».

حمله در جریان برگزاری جشنواره‌ای به مناسبت ششصدوپنجاهمین سالگرد تاسیس شهر روی داد.

پلیس روز شنبه میدان را محاصره کرده بود و عابران بیرون از موانع شمع و گل گذاشتند.

مقامات، باقیمانده جشنواره آخر هفته را لغو کردند.

طبق گزارش رویترز، چاقوکشی و تیراندازی مرگبار در آلمان نسبتاً غیرمعمول است. دولت این کشور اوایل ماه جاری اعلام کرد گفت که می‌خواهد با کاهش حداکثر طول مجاز، قوانین مربوط به چاقو‌هایی را که می‌توان در انظار عمومی حمل کرد، تشدید کند.

از طرفی، به گزارش بی‌بی‌سی، این حمله در حالی اتفاق می‌افتد که کمی بیش از یک هفته پیش وزیر کشور آلمان خواستار تدابیر سخت‌تر برای مهار جرایم با چاقو شده بود.

زولینگن که به دلیل صنعت تولید چاقو شناخته شده است، شهری با جمعیتی حدود ۱۶۵ هزار نفر است.

ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->