تسهیل دسترسی به واکسن پنتاولان در کشور هشدار سازمان هواشناسی در مورد فعالیت سامانه بارشی (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (جمعه، ۲۳ شهریور ۱۴۰۳) | وقوع بارش‌های رگباری در روز‌های یک‌شنبه و دوشنبه برای مناطق شمالی استان کشف ۹.۵ کیلو طلای قاچاق در هنگ مرزی تایباد (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور از امروز (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) بیش از ۸۰ هزار بیمار در خراسان رضوی از خدمات صندوق حمایت از بیماران خاص استفاده کردند تجویز شیر مصنوعی در روستاهای سبزوار ۵۶ درصد کاهش یافت ترافیک سنگین در چالوس (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان جلال آل احمد مشهد برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در بزرگراه چراغچی مشهد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنح‌شنبه ٢٢ شهریور ١۴٠٣) | آغاز کاهش دمای روزانه از فردا ترافیک پرحجم در پل غدیر، میدان شهید فهمیده و تمامی مبادی منتهی به حرم مطهر رضوی (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) شرایط بهره‌مندی بیمه‌شدگان از خدمات و تسهیلات صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج اعلام شد + جزئیات دستگیری سارقِ ۳۸ کامپیوتر خودرو در مشهد (۲۲ شهریور ۱۴۰۲) آیا بیمه عمر و پرداخت غرامت بازنشستگان تامین اجتماعی قطع شده است؟ ویدئو | فروریختن پل درسدن در آلمان بازنشستگان تامین‌اجتماعی همچنان در انتظار تصمیم دولت برای تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق رایگان‌شدن مترو و اتوبوس برای دانش‌آموزان تهرانی در هفته اول مهرماه ۱۴۰۳ ۲ هزار میلیارد تومان مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی واریز شد جدول تاریخ واریز حقوق شهریور ۱۴۰۳ مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد زنان بی اختیاری ادرار را جدی بگیرند دستور ویژه پلیس اهواز برای دستگیری قاتل یک زن (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) علت حمله قلبی و راههای پیشگیری
سرخط خبرها

استفاده حدود ۶۴ هزار بیمار از خدمات تصویری بیمارستان امام رضا (ع) مشهد

  • کد خبر: ۲۴۷۳۶۵
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
استفاده حدود ۶۴ هزار بیمار از خدمات تصویری بیمارستان امام رضا (ع) مشهد
رییس بخش تصویربرداری بیمارستان امام رضا (ع) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۶۳ هزار و ۷۸۶ بیمار از ابتدای امسال تاکنون از خدمات واحد تصویربرداری این بیمارستان برای خدمات تشخیصی تخصصی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مسعود پزشکی‌راد افزود: خدمات تشخیصی ارائه شده به بیماران به‌صورت سرپایی و بستری بوده است که از این تعداد بیمار، سه هزار و ۳۵۷ نفر به صورت سرپایی و ۶۰ هزار و ۴۲۹ نفر به صورت بستری خدمات تصویربرداری مورد نیاز را دریافت و زیر درمان قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع خدمات تصویربرداری ارائه شده به بیماران، ۳۷ هزار و ۱۰۸ بیمار رادیوگرافی، ۲۹ بیمار ماموگرافی، ۱۴ هزار و ۹۳۱ بیمار سونوگرافی، ۱۰ هزار و ۷۶۱ بیمار سی‌تی‌اسکن و ۹۵۷ بیمار خدمات تصویربرداری ام. آر. آی را دریافت کرده‌اند.

رییس بخش تصویربرداری بیمارستان امام رضا (ع) بیان کرد: در بیمارستان امام رضا (ع) خدمات مختلف تصویربرداری تشخیصی از جمله رادیوگرافی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی. تی. اسکن و ام. آر. آی انجام می‌شود و این خدمات تشخیصی نقش مهمی در سرعت و دقت پزشکان در امر تشخیص و درمان و کاهش هزینه‌های بیماران دارد.

دکتر پزشکی‌راد افزود: هم اینک ۶۴ کارشناس و پنج کاردان رادیولوژی و ۱۲ پزشک متخصص رادیولوژی به صورت شبانه‌روزی در این مرکز درمانی مشغول ارائه خدمات تصویربرداری به بیماران هستند.

بیمارستان امام رضا (ع) به عنوان بزرگترین مرکز درمانی کشور دارای هزار و ۸۳۰ تخت بیمارستانی برای خدمات دهی به زائران و مجاوران است و ۳۰۰ استاد دانشگاه و روزانه هزار دانشجوی بالینی در مجتمع آموزشی امام رضا (ع) مشهد مشغول ارائه خدمات درمانی به بیماران هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->