جزییات قتل اشتباهی رفیق با کلت کمری در تهران وجود ۷۷۰۰ کلاس درس با جمعیت بالای ۴۰ نفر در کشور علت حادثه مرگبار اتوبوس زائران بوشهری مشهد مشخص شد حریق خودرو در عنبرآباد کرمان سه کشته بر جای گذاشت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) عملیات حساس آتش‌نشانان مشهدی برای نجات جان شهروند معلق در ارتفاع ۳۵ متری+عکس(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف ۲ پراید در جاده قوچان-مشهد هشت مصدوم بر جای گذاشت (سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه تولید ابر در جاده کلات (سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف اتوبوس با ساینا در گناباد ۴ کشته و مصدوم بر جای گذاشت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) پلیس فراجا: دستگیری پسر خداداد عزیزی صحت ندارد احکام کمیته‌های انضباطی دانشجویان به دستور وزیر بهداشت متوقف شد تخلف بهزیستی و کمیته امداد در اجرای کامل قوانین حمایت از مددجویان ۲۸ شهریور زمان اعزام نخستین گروه از زائران عمره به سرزمین وحی مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی در محله طلاب مشهد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) حمله شیر نر باغ وحش ارم تهران به شیشه و شکستن آن + فیلم چند راهکار موثر برای ترک همیشگی سیگار هزینه استفاده زندانیان از پابند الکترونیکی چقدر است؟ برای کاهش چربی خون چه مواد غذایی مفید است؟ یک متخلف کشتار غیرمجاز گاو در سبزوار به پرداخت هزینه نقدی محکوم شد هوشمندسازی پرونده سلامت بیماران و دسترسی به تصاویر پزشکی بیماران در سامانه PACS تغذیه سالم و مقوی نقش زیادی در سلامت و یادگیری دانش‌آموزان دارد رئیس جدید دانشگاه تهران منصوب شد + بیوگرافی و سوابق اجساد فوتی‌های واژگونی اتوبوس بوشهر-مشهد، احراز هویت نشده است | همه فوت شدگان، زن هستند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۸۵۰ هزار نفر شب ظرفیت اقامتی در مشهد میزبان زائران دهه پایانی ماه صفر است

  • کد خبر: ۲۴۷۳۷۷
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
۸۵۰ هزار نفر شب ظرفیت اقامتی در مشهد میزبان زائران دهه پایانی ماه صفر است
رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد گفت: ۸۵۰ هزار نفر شب ظرفیت اقامتی در این شهر در ایام دهه پایانی ماه صفر میزبان زائران و مسافران است.

حسین امیرکلالی در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به ظرفیت ۸۵۰ هزار نفر شبی اقامتگاه های مشهد، افزود: این میزان ظرفیت اقامتی در سه بخش اقامتگاه‌های رسمی، موقت و اضطراری تامین شده است.

وی با اشاره به ایجاد سامانه مدیریت یکپارچه اسکان با امکان رصد لحظه‌ای ظرفیت‌های اسکان با قابلیت ارسال پیامک و محل اسکان پیش‌بینی شده برای این ایام گفت: از طریق تماس با تلفن پنج رقمی ۳۷۰۴۵ ۰۵۱ امکان اطلاع از محل اسکان یکی از مهم‌ترین اقدامات رفاهی کمیته اسکان قرارگاه و همکاری سایر دستگاهها برنامه‌ریزی شده است. 

وی از آمادگی کامل مشهد برای میزبانی از زائران دهه پایانی ماه صفر خبر داد و تاکید کرد: در هشت حوزه خدماتی شامل اسکان ، تامین و توزیع کالا، نظارت و بازرسی ، بهداشت و درمان ، امداد و نجات، حمل و نقل و خدمات شهری تمامی پیش بینی ها و برنامه ریزی ها در قرارگاه خدمات سفر شهرستان پیش بینی شده است.

کلالی اظهار کرد: انعقاد تفاهم با ۸۰۰ واحد صنفی در سطح شهر و پیرامون حرم مطهر ، جهت ارایه ۲۰ قلم کالای اساسی مورد نیاز زایر هم‌چنین ایجاد بازارهای  اختصاصی توسط شهرداری در پیرامون حرم مطهر رضوی تلاش شده تا کالاها به‌صورت مستقیم و با نرخ مصوب در دسترس زائران قرار گیرد.

وی افزود: تامین و تجهیز ۳۷ پارکینگ در هسته مرکزی شهر به ظرفیت ۶۸۷۶ جای پارک، ۲۰۱ چشمه سرویس بهداشتی و ۲۴ دوش حمام در هسته مرکزی پیرامون حرم مطهر و برپایی هشت ایستگاه استقبال از زایر در مبادی ورودی و پایانه های ریلی ، هوایی و مسافربری جهت هدایت زایرین از اقدامت عمده کمیته خدمات شهری است.

رییس گردشگری مشهد گفت: با مشارکت هیئات مذهبی و کمک های مردمی از سراسر کشور همچنین ۲۵۰ ایستگاه صلواتی در مسیر های منتهی به حرم مطهر طراحی و اجرا خواهد شد.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->