اجاره‌نشینی ۴ درصد خانوار‌های روستایی | ۲۳ درصد خانوار‌های شهری اجاره‌نشین هستند فروش یک محصول ایران‌خودرو (پیکاپ فوتون دیزلی) از امروز، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ + جزئیات احتمال «افزایش دوبار در سال» دستمزد کارگران سایه سنگین رکود بر بازار مسکن | افزایش ۱۷ درصدی قیمت مسکن در یک سال کارگران رؤیای خرید مسکن وام‌دار با قسط ۲۰ میلیون تومانی را دارند قیمت عمده امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) | بامیه چند؟ سهم مسکن از هزینه‌های یک ایرانی تا ۲ برابر اروپاست! بررسی گزارش مرکز آمار در مورد درآمد خانوار و هزینه معیشت در خراسان رضوی | دخل آرام و خرج پرشتاب ۶۰ درصد اتلاف انرژی در نیروگاه‌های برق کشور است | وجود بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار فرصت صرفه‌جویی در حوزه مصرف انرژی بررسی قیمت امروز گوشی‌های همراه (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) افزایش ۵ تا ۲۰ درصدی قیمت نوشت‌افزار در مشهد | سود مجاز فروشندگان چقدر است؟ تعلیق ۶ سایت فاقد مجوز فروش بلیت میانگین قیمت فروش خانه در بلوار احمدآباد مشهد چند است؟ + ویدئو بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) بورس صعودی شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) عراق واردات هندوانه، گوجه‌فرنگی و خربزه را از ایران ممنوع کرد صنایع غذایی خراسان رضوی، موتور محرک اقتصادی در استان است تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی لوازم‌التحریر و پوشاک هم‌زمان با بازگشایی مدارس رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان‌رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها برخلاف شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» است بررسی قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) صرفه جویی ۱۴۰ میلیون مترمکعبی گاز با تعویض بخاری‌های فرسوده در کشور «خوشا به حالت‌ ای روستایی!» قیمت امروز دلار، طلا، سکه و بیت کوین (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تحلیل قیمت دلار پرداخت وام ازدواج تا پایان سال به تمام واجدان شرایط الزامی شد مکالمه رایگان و بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت هفته وحدت
سرخط خبرها

وجود بیش‌از ۲ هزار فقره پرونده با موضوع قاچاق کالا، ارز و سوخت در خراسان‌رضوی

  • کد خبر: ۲۴۷۷۴۲
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
وجود بیش‌از ۲ هزار فقره پرونده با موضوع قاچاق کالا، ارز و سوخت در خراسان‌رضوی
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون، دو هزار و چهار پرونده قاچاق کالا، ارز و سوخت به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سیدمرتضی مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون، تعداد دو هزار و چهار فقره پرونده با موضوع قاچاق کالا، ارز و سوخت برای رسیدگی، به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است و در این مدت، به تعداد ۲۰۱۴ فقره پرونده به‌ارزش ۸۷۷ میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شد و مختومه اعلام شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: مبارزه با پدیده شوم قاچاق وظیفه تمام دستگاه‌های نظارتی است که در همین راستا، تعزیرات حکومتی با هماهنگی با سایر دستگاه‌ها با تمام ظرفیت خود با این پدیده شوم مبارزه خواهد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بیان داشت: در حال حاضر، دو شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز در مرکز استان فعال هستند.

وی در پایان، افزود: در برخورد با قاچاقچیان و مبارزه با قاچاق کالا، ارز و سوخت، با قاطعیت برخورد خواهیم کرد. و مردم می‌توانند گزارشات خود را از طریق ثبت در سامانه tazirat135.ir به این اداره‌کل اعلام نمایند تا با فوریت به گزارشات رسیدگی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->