جان باختن یک مقنی در کاشمر براثر برق گرفتگی در چاه ۱۵ متری (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت در مشهد شبکه تولید و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد کشف و منهدم شد مقامات قضائی خراسان رضوی، پیگیر رفع مشکلات تولید آخرین وضعیت داروی هموفیلی در شهرستان‌ها | در شهرستان‌ها داروی هموفیلی نیست رفاقت طولانی پرستاران با جانبازان در آسایشگاه توان‌بخشی جانبازان امام خمینی (ره) مشهد | اینجا همه یک خانواده‌ایم اورژانس مشهد به حدود ۱۴۶ هزار نفر امدارسانی کرد وزیر آموزش و پرورش: مدارس سمپاد، استعداد‌های درخشان در میان دانش‌آموزان را کشف کنند تعداد مطب پزشک‌های عمومی در مشهد رو به کاهش است | پزشک عمومی  صرفه اقتصادی ندارد ۲۷۰ زائر ایرانی حج خود را آغاز کردند هلال احمر از انتقال ۹۵ مجروح حادثه تروریستی لبنان به ایران خبرداد + فیلم سومین بیماری شایع دستگاه ادراری، سنگ کلیه است | انواع سنگ کلیه و درمان‌های تغذیه‌ای آن سانحه رانندگی بزرگراه شهید میرزایی مشهد موجب مصدومیت ۲ نفر شد (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) چطور می‌توان میکروب معده را از بین برد؟ برای داشتن دندان های سالم و سفید چکار کنیم؟ هرگز دانش‌آموز را از معلم و مدرسه نترسانید ۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی خراسان رضوی امروز چهارشنبه (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب و شتم کودکان در یکی از مراکز بهزیستی و تعطیلی این مرکز متخلف (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ریزش معدن در ارزوییه کرمان حادثه آفرید + جزییات(چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آیا پرونده «امیر تتلو» به دادگاه تجدید نظر خواهد رفت؟ دستگیری متهم تحت تعقیب در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) توزیع موادمخدر در پوشش خانواده در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تشدید نظارت بر عرضه محصولات دامی در خراسان‌رضوی، هم‌زمان با دهه آخر صفر ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۴۷۷۶۳
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
تشدید نظارت بر عرضه محصولات دامی در خراسان‌رضوی، هم‌زمان با دهه آخر صفر ۱۴۰۳
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی اداره‌کل دامپزشکی خراسان‌رضوی از تشدید نظارت بر تولید و عرضه محصولات دامی استان در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی روز چهارشنبه (۷ شهریور ۱۴۰۳) با اعلام این خبر افزود: بدین منظور، اکنون ۶۹ گروه ثابت و ۱۵۵ گروه سیار در استان بر ذبح دام و تأمین و عرضه محصولات دامی نظارت می‌کنند.

وی بیان کرد: این گروه‌ها با حضور ۹۷ دامپزشک، ۱۲۹ بازرس و ۳۴ ناظر شرعی در حال ارائه خدمت به شهروندان هستند.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی اداره‌کل دامپزشکی خراسان‌رضوی با تأکید بر ضرورت رعایت بهداشت در هیئت‌های مذهبی در جریان تهیه غذا، گفت: فراورده‌های خام دامی ازجمله تخم‌مرغ، گوشت سفید و قرمز صرفاً باید از فروشگاه‌های مجاز یا کشتارگاه‌های زیر نظارت دامپزشکی تهیه شوند و به تاریخ تولید و انقضا در گوشت‌های بسته‌بندی توجه شود.

وی افزود: همچنین نگهداری مواد پروتئینی در دمای مناسب و رعایت اصول نظافت شخصی و بهداشتی در تهیه موادغذایی از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: طبق برنامه، روند نظارت‌ها در همه بخش‌ها تشدید می‌شود، ضمن اینکه با توجه به شمار بالای زائران پیاده در دهه آخر صفر، در مسیر‌های مواصلاتی مشهد نیز در مواکب و محل استقرار زائران، ناظران دامپزشکی حضور دارند.

احمدی ادامه داد: با توجه به حجم بالای زائران ورودی به مشهد و اهمیت حفظ سلامت آنان، بر روند تهیه، تولید و عرضه گوشت با حساسیت و دقت بالایی، نظارت می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->