«فصل آلوچه‌های سبز» در راه زوریخ سوییس برندگان اسکار دانشجویی اعلام شدند + اسامی «اخراجی‌ها۴»، «زوزه» و «دوزنده کفش‌هایش» در مسیر تولید «آخرین قطار از هیروشیما» فیلم بعدی «جیمز کامرون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برگزاری مراسم گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی در آرامگاه فردوسی انتشار فراخوان رویداد ایده‌پردازی فعالیت‌های تبلیغی، دینی در کانون‌های جمعیتی «در فضای شهر» «ابوالفضل پورعرب» ویلچرنشین شد! + عکس محسن تنابنده و سیروس مقدم در پشت صحنه «پایتخت ۷» + عکس دو نکوداشت و یک رونمایی به بهانه روز شعر در تالار فردوسی مشهد ماجرای استاد شهریار و نقد‌هایی که بر سریال کمال تبریزی وارد شد «فرانسیس فورد کاپولا» فیلم جدیدش را می‌سازد نامزد‌های نهایی جایزه ادبی «بوکر» معرفی شدند رونمایی از مستند «حبیب آقا» همزمان با هفته دفاع مقدس علیرضا خمسه: سفارشی‌کارکردن، نوستالژی‌شدن فیلم‌ها و سریال‌ها را از بین می‌برد مجید پُتکی در مسابقه پلیسی «سرنخ» مصطفی مستور: دانشی که از تفکرکردن به دست می‌آید، ارزشمند است ساخت سینما در مجتمع‌های تجاری مشهد؛ فرصتی برای سودآوری یا ارتقای فرهنگی؟
سرخط خبرها

زمان تشییع پیکر «حاتم مشمولی» اعلام شد

  • کد خبر: ۲۴۷۸۴۸
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
زمان تشییع پیکر «حاتم مشمولی» اعلام شد
زمان تشییع پیکر حاتم،مشمولی، بازیگر سینما و تلویزیون، اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نیکنام حسینی‌پور؛ مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در با اعلام این که پیکر حاتم مشمولی فردا تشییع می‌شود، گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح فردا در قطعه هنرمندان بی‌بی سکینه کرج برگزار می‌شود.

حاتم مشمولی معروف به «عمو حاتم کتاب‌باز» و بازیگر سینما و تلویزیون، که از چندی پیش به بیماری کلیوی مبتلا شده بود، شامگاه یکشنبه -۴ شهریور- در منزل خود در تهران درگذشت.

مرحوم مشمولی سابقه ایفای نقش در آثاری همچون جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی، حرفه‌ای و سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی را در کارنامه هنری خود دارد.

مشمولی نخستین‌بار در بوتیک نخستین فیلم بلند حمید نعمت‌الله (۱۳۸۳) ایفای نقش کرد و پس از آن تا همین چند سال اخیر حضوری در عرصه سینما و تلویزیون به غیر از مجموعه تلویزیونی کتاب‌باز نداشت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->