بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد امروز افتتاح می‌شود (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) خانه‌های ۲۵ متری با معیار‌های ایرانی‌اسلامی در تضاد است ترمیم دستمزد کارگران در نیمه دوم سال، قدرت معیشت و رفاه را افزایش می‌دهد فشار بورس کاهش یافت | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) مطالبه ۲۹ همت مالیات از محل کشف فرار مالیاتی | وجود ۶۰ دانه‌درشت در فرار‌های مالیاتی با کمتر از ۸۰۰ میلیون تومان این خودرو‌های خارجی را بخرید (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت با کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان کدام خودرو‌های ایرانی را می‌توان خرید؟ (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت تعلیق سایت‌های متخلف فروش بلیت هواپیما ادامه دارد قیمت گوشت قرمز امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ + جدول عودت وجه ۹۲ میلیاردی به شاکیان واحد‌های صنفی در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) چه تعداد از خانوارهای ایرانی خودروی شخصی دارند؟ دلار ۴۰۰ تومان گران شد | ورود سکه به کانال ۴۴ میلیون تومان (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اجاره‌نشینی ۴ درصد خانوار‌های روستایی | ۲۳ درصد خانوار‌های شهری اجاره‌نشین هستند فروش یک محصول ایران‌خودرو (پیکاپ فوتون دیزلی) از امروز، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ + جزئیات احتمال «افزایش دوبار در سال» دستمزد کارگران سایه سنگین رکود بر بازار مسکن | افزایش ۱۷ درصدی قیمت مسکن در یک سال کارگران رؤیای خرید مسکن وام‌دار با قسط ۲۰ میلیون تومانی را دارند قیمت عمده امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) | بامیه چند؟ سهم مسکن از هزینه‌های یک ایرانی تا ۲ برابر اروپاست! بررسی گزارش مرکز آمار در مورد درآمد خانوار و هزینه معیشت در خراسان رضوی | دخل آرام و خرج پرشتاب ۶۰ درصد اتلاف انرژی در نیروگاه‌های برق کشور است | وجود بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار فرصت صرفه‌جویی در حوزه مصرف انرژی بررسی قیمت امروز گوشی‌های همراه (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) افزایش ۵ تا ۲۰ درصدی قیمت نوشت‌افزار در مشهد | سود مجاز فروشندگان چقدر است؟ تعلیق ۶ سایت فاقد مجوز فروش بلیت میانگین قیمت فروش خانه در بلوار احمدآباد مشهد چند است؟ + ویدئو بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تمهیدات ویژه برای آبرسانی به موکب‌ها در مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۴۸۰۰۶
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
تمهیدات ویژه برای آبرسانی به موکب‌ها در مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: تمهیدات لازم برای آبرسانی ثابت و سیار به موکب‌ها در دهه آخر ماه صفر در شهر مقدس مشهد و ایستگاه‌های مستقر در ورودی‌های این کلانشهر اندیشیده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین اسماعیلیان در این خصوص اظهار کرد: ایام پایانی ماه صفر روز‌های اوج مصرف آب در مشهد بوده؛ بنابراین برای گذر از این ایام تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده است.

وی افزود: آب موجود در سد‌های مشهد برای مصرف در این روز‌ها ذخیره و اقدامات خاصی نیز به خصوص در پهنه شرق مشهد و اطراف حرم مطهر رضوی برای توزیع بهینه آب عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: برای آبرسانی به برخی موکب‌ها در محدوده حرم رضوی شبکه ثابت آبرسانی اجرا و تا سال آینده نیز برنامه‌ریزی شده ۱۵ کیلومتر شبکه ثابت آبرسانی ویژه موکب‌های ایام پایانی صفر در محدوده حرم اجرا شود.

اسماعیلیان ادامه داد: همچنین برای آبرسانی به ایستگاه و موکب‌های استقبال از زائر مستقر در ورودی‌های مشهد، آبرسانی سیار و تانکری پیش‌‎بینی شده و کیفیت آب نیز به صورت مستمر در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارزیابی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع مشکلی برای تامین آب در ایام آخر ماه صفر وجود ندارد و از زائران و مجاوران نیز می‌خواهیم با رعایت مدیریت مصرف همراهی لازم را داشته باشند.

طبق پیش‌بینی‌ها در ایام پایانی ماه صفر حدود ۶ میلیون زائر وارد مشهد مقدس می‌شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->