مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مشهد اعلام شد | تکمیل دیوار مرزی افغانستان تا پایان ۱۴۰۵ وزیر کشور: از ظرفیت‌های خارج از وزارت کشور هم برای انتخاب مدیران استفاده می‌کنیم مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهر ۱۴۰۳ فراخوانده شدند ادعای نیویورک تایمز درباره حمله دیروز لبنان | اسرائیل مواد منفجره را در پیجر‌ها کار گذاشته است رئیس جدید سازمان اداری و استخدامی منصوب شد حزب‌الله لبنان برادامه عملیات حمایت از غزه تاکید کرد واکنش آمریکا به مجروح‌شدن سفیر ایران در بیروت، پس از اقدام تروریستی اسرائیل نماینده ایران در سازمان ملل: اسرائیل باید پاسخگوی جنایت خراب‌کاری سایبری باشد آخرین اخبار از روند درمانی سفیر ایران در لبنان از زبان همسر او واکنش قالیباف به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان رسانه آمریکایی: ایران و حزب الله لبنان، حمله تروریستی انفجار پیجرها را تلافی می‌کنند تکذیب افزایش شمار شهدا در انفجار پیجرها در لبنان توضیحات نماینده مردم لبنان درباره جراحات ناشی از انفجار پیجرها چهار شرط وزارت خارجه آمریکا برای برادری با ایران چیست؟ «محمد مهاجری» به دادستانی تهران احضار شد جزئیات حمله مسلحانه به یک مرکز آموزش نظامی در مالی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) با دستور نخست وزیر عراق، کمک‌های پزشکی به لبنان اعزام شد کشته شدن ۵۵۳۰ غیرنظامی از زمان کودتای نظامی در میانمار سازمان ملل آسیب به غیرنظامیان در انفجارهای بیروت را محکوم کرد تهدید جدی گردان‌های عراق برای رژیم صهیونیستی: تاوان سنگینی خواهید پرداخت چهار نظامی صهیونیست در رفح به هلاکت رسیدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور: دولت‌سازی اسلامی ماموریتی است که سازمان بسیج ادارات باید دنبال کند

  • کد خبر: ۲۴۸۰۴۰
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور: دولت‌سازی اسلامی ماموریتی است که سازمان بسیج ادارات باید دنبال کند
رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور گفت: دولت‌سازی اسلامی، ماموریتی است که سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور باید دنبال کند و از جمله نرم‌افزار‌های آن نیز سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب اسلامی و توجه به شاخص‌های دولت مطلوب اسلامی است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران در همایش روز قشر بسیج کارمندی که صبح امروز (۸ شهریور ۱۴۰۳) به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت و آرزوی موفقیت برای دولت جدید که تشکیل آن با هفته دولت مصادف شده است، خاطرنشان کرد: هر دولتی با هر گرایشی که در جمهوری اسلامی مستقر باشد، دولت جمهوری اسلامی است و هر عزیزی که در این دولت مسئولیتی بگیرد، مدیر جمهوری اسلامی است.

وی افزود: بر همین اساس، موفقیت و شکست مدیران دولت، موفقیت و شکست جمهوری اسلامی است؛ لذا باید همه کمک کنیم تا دولت جدید در کار خود موفق باشد. کار ما به عنوان بسیج ادارات نیز کمک کردن به دولت است. رهبر انقلاب اسلامی نیز در تعریف از پاسداری، بر حفظ پیش‌روندگی انقلاب اسلامی تاکید کردند و وظیفه ما در بسیج ادارات نیز این است که این حرکت اداری را به پیش ببریم.

وی تاکید کرد: دولت‌سازی اسلامی ماموریتی است که سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور باید دنبال کند و از جمله نرم‌افزار‌های آن نیز سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب اسلامی و توجه به شاخص‌های دولت مطلوب اسلامی است.

صنعتکاران در بخش دیگری از سخنان خود، به لزوم ارتباط نزدیک مدیران با بخش‌های مختلف جامعه اشاره کرد و افزود: مدیران تا نیاز‌های مردم را نبینند، نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. شهید رئیسی هم اینگونه بود و خدا هم به او عزت داد.

وی خاطرنشان کرد: همه اتفاقاتی را که رقم می‌زنیم، باید ختم به ظهور حضرت حجت (عج) شود. اگر بر پایه اصول اساسی خود بایستیم، مسیر ما کوتاه‌تر و نتایج در دسترس خواهند بود. ما مسیر پر فراز و نشیب همراه با موفقیت را طی کرده‌ایم و البته کمبود‌ها و کاستی‌هایی نیز وجود داشته است، اما این کاستی‌ها نافی موفقیت‌ها نبوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->