اصلاحات احتمالی کنکور چه زمانی اعمال خواهد شد؟ آغاز اعزام عمره از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ضبط خودرو پورشه به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان کوهسنگی مشهد + تصاویر جلوگیری از ادامه فعالیت معلم‌بلاگر‌ها در مدارس ورود بیش از یک میلیون و ۳۲۲ هزار دانش‌آموز به دوره اول متوسطه پرونده میزبانی استقلال و پرسپولیس در مشهد دوباره به جریان افتاد | قفل در‌های ورزشگاه امام رضا(ع) باز می‌شود؟ نظر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبه کنکور بازنشستگان حساب خود را چک کنند | یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی برای بازنشستگان لشکری واریز شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اورژانس مشهد با کمبود ۱۰۰ دستگاه آمبولانس مواجه است رئیس جمعیت هلال احمر ایران: حال عمومی سفیر ایران در لبنان خوب است + فیلم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) | وزش باد و خیزش گردوخاک در جنوب و شرق استان ترافیک پرحجم اول مهر ۱۴۰۳ در انتظار مشهدی‌ها فعالیت بدون مجوز صد‌ها صرافی رمزارز در داخل کشور «جشن جوانه‌ها» ویژه هفتمی‌ها همزمان با سراسر کشور در مشهد برگزار شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + ویدئو تأخیر شش‌ماهه در اجرای قوانین «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان» و «سامان‌دهی کارمندان دولت» زورگیری خشن اتباع غیرمجاز افغانستانی از موتورسواران در مشهد + عکس سرویس‌دهی اتوبوس و مترو مشهد در روز اول مهر، رایگان است آغاز سال تحصیلی بدون کمبود معلم جزئیات روند رسیدگی به درخواست‌های تغییر جنسیت، در گفتگو با کارشناس پزشکی قانونی مشهد آخرین وضعیت اصلاح ضریب ریالی اضافه‌کار پرستاران (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رئیس مرکز مطالعات تراجنسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: تراجنسیتی ها، شهروندان محترم شهر ما هستند کشف و جمع‌آوری ۲۲۲ هزار قلم انواع فراورده‌های گیاهی دست‌ساز و فاقد مجوز در مشهد
سرخط خبرها

سرقت مسلحانه از شعبه بانک سپه در خیابان مطهری مشهد + جزئیات (۸ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۰۸۱
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
سرقت مسلحانه از شعبه بانک سپه در خیابان مطهری مشهد + جزئیات (۸ شهریور ۱۴۰۳)
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سارقی با تهدید اسلحه کمری ۵۱۰ میلیون ریال را از یک شعبه بانک سپه در مشهد سرقت کرد که عملیات ویژه برای دستگیری سارق آغاز شده است.

سید سجاد رسولی | شهرآرانیوز، سرتیپ دوم احمد نگهبان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در رابطه با این سرقت، اظهارداشت: ساعت ۱۲:۲۵ دقیقه ظهر امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، جوانی که سر و صورت خود را پوشانده بود، وارد شعبه بانک سپه در خیابان مطهری مشهد شد و پس از تهدید کارمندان بانک مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال را سرقت و با موتور سیکلت از صحنه گریخت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان بلافاصله وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده با توجه به سرنخ‌های موجود برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ادامه دارد.

سرتیپ دوم نگهبان ادامه داد: با توجه به بررسی‌های پلیس معلوم شده است که سارق حداقل ۱۰ بار پیش از این به بانک مراجعه کرده بوده است. کل زمان سرقت نیز حدود ۴ دقیقه بوده است.  

وی افزود: با توجه به اینکه سیستم امنیتی بانک ناقص بوده است و نیروی حفاظتی نیز در بانک حضور نداشته است، سارق اقدام به سرقت می‌کند و با هوشیاری کارمند بانک، مبالغ ریز وارد کیف سارق می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: وسیله‌ای که سارق حین سرقت در دست داشته است سلاح نبوده و شبه سلاح بوده است.  

سرتیپ دوم نگهبان ادامه داد: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که سرقت توسط سارق یا سارقان انجام شده است و تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->