درخواست بازنشستگان از رئیس مجلس: آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق را دوباره بررسی کنید ناجی ١۵٠ زائر اربعین حسینی در گذشت + ویدئو مهارت حلقه مفقوده مهاجرت در ایران سیمایی صراف: دانشگاه را دور از نگاه‌های حزبی اداره کنیم چه زمانی نرخ رشد جمعیت کشور مثبت می‌شود؟ دستگیری سارق خودرو با تیراندازی هوایی پلیس در نیشابور (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) واکسن آنفلوانزا برای استفاده عموم مردم در داروخانه‌های مشهد موجود است ایران در آبان ماه ۱۴۰۳ میزبان المپیاد جهانی ترکیبیات است + جزئیات نخستین واکسن ضد آبله میمونی در جهان تأیید شد راهکارهای مختلف چین از افزایش میزان پیر شدن مردم این کشور جلوگیری نکرد تأثیر سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در کنکور سال ۱۴۰۴، ۶۰ درصد خواهد شد ۲۲۵ پروژه آموزشی مهرماه امسال تحویل آموزش و پرورش خراسان رضوی می‌شود اعمال قانون ۱۰۲۲ خودروی حادثه ساز در مشهد | ۴۱ خودرو متخلف توقیف شدند (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) یادی از مرحوم دکتر علی اکبر فیاض، مؤسس دانشکده ادبیات مشهد | درخت سترگ دانش اولین نمایشگاه خدمات پرستاری در خاورمیانه| تحول نظام سلامت با گسترش مراکز مراقبت در منزل تاثیر بیماری آسم بر افزایش خطر ناباروری زنان برای تعامل با کودکان و نوجوانان نیازمند آموزش و یادگیری هستیم میان‌وعده مناسب برای زنگ تفریح دانش‌آموزان چیست؟ کانون بازنشستگان: بازنشستگان را شرمنده خانواده نکنید | برای درمان بیماریِ صعب‌العلاج وام می‌خواهند و ما شرمنده‌ایم! پسر معتاد به شیشه، پدر و مادرش در اراک را به قتل رساند ابعاد جدیدی از قتل یاسمین رحمتی، استاد موسیقی دانشگاه تهران از زبان یکی از اقوامش
سرخط خبرها

دستگیری ۲۱ نفر از اراذل و اوباش در مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۱۹۷
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
دستگیری ۲۱ نفر از اراذل و اوباش در مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۳)
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۲۱ نفر بر هم زننده نظم و امنیت در کلانشهر مشهد دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان در این خصوص افزود: همزمان با ایام پایانی ماه صفر و در راستای آرامش و امنیت شهروندان و زائران بارگاه رضوی، طرح مبارزه با اراذل و اوباش با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های اطلاعاتی و انتظامی به مدت ۴۸ ساعت اجرا شد.

وی اضافه کرد: این طرح توسط پلیس امنیت عمومی مشهد به همراه تیم‌هایی از یگان امداد در ۹ نقطه در سطح شهر اجرا شد و ۲۱ نفر از اراذل و اوباش به اتهام اخلال و برهم زدن نظم عمومی دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: کشف چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۳۵ قبضه انواع سلاح سرد شامل شمشیر، قمه و چاقو از نتایج این مرحله از طرح اقتدار امنیت اجتماعی است.

وی گفت: متهمان جرائمی از قبیل شرارت، قدرت نمایی، تخریب اموال عمومی، مزاحمت برای نوامیس، استفاده از سلاح، نگهداری و توزیع مواد مخدر و شرکت در نزاع‌های دسته جمعی را در پرونده کیفری خود دارند.

نگهبان افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هر فردی به هر طریقی بخواهد امنیت را خدشه دار کند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->