چهار شرط وزارت خارجه آمریکا برای برادری با ایران چیست؟ «محمد مهاجری» به دادستانی تهران احضار شد جزئیات حمله مسلحانه به یک مرکز آموزش نظامی در مالی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) با دستور نخست وزیر عراق، کمک‌های پزشکی به لبنان اعزام شد کشته شدن ۵۵۳۰ غیرنظامی از زمان کودتای نظامی در میانمار سازمان ملل آسیب به غیرنظامیان در انفجارهای بیروت را محکوم کرد تهدید جدی گردان‌های عراق برای رژیم صهیونیستی: تاوان سنگینی خواهید پرداخت چهار نظامی صهیونیست در رفح به هلاکت رسیدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تماس تلفنی وزیر امور خارجه با همسر سفیر کشورمان در لبنان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمالا آمریکایی‌ها از حمله هکری رژیم صهیونیستی به پیجرها در لبنان، باخبر بوده‌اند + تصویر هلال‌احمر ایران برای کمک‌رسانی به مجروحان انفجارهای لبنان اعلام آمادگی کرد مقام نظامی آمریکایی: احتمال وقوع جنگ بین آمریکا و چین در اقیانوس آرام بیانیه حزب‌الله لبنان در واکنش به انفجار دستگاه‌های پیجر در بیروت سفیر ایران در لبنان کیست؟ حمله سایبری به لبنان | انفجار عجیب دستگاه‌های پیجر در بیروت + فیلم ترور ناموفق رئیس سابق ستاد کل ارتش اسرائیل ساعت آغاز به کار کارکنان در کلان‌شهر‌ها شناور شد (دو هفته اول مهر ۱۴۰۳) تقدیر آیت‌الله علم‌الهدی از عملکرد تشکل‌های خواهران در عرصه عفاف و حجاب | توجه به ابعاد اجتماعی و سیاسی قرآن وظیفه تمام افراد جامعه است رئیس جمهور خطرناک‌ترین منکر را تفرقه و اختلاف دانست رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: پوشش اسلامی، پاسداری از فرهنگ و تمدن اسلامی است خبر خوش نماینده مردم مشهد در مجلس برای کارگران | پیگیری نمایندگان مجلس برای افزایش حقوق کارگر به اندازه تورم
سرخط خبرها

استخدام نیروی درجه‌دار توسط پلیس

  • کد خبر: ۲۴۹۷۷۶
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
استخدام نیروی درجه‌دار توسط پلیس
معاونت آماد و پشتیبانی فراجا اعلام کرد که برای تامین نیروی موردنیاز خود در مقطع درجه‌داری به صورت قرارداد پیمانی پنج‌ساله استخدام می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ معاونت آماد و پشتیبانی فراجا اعلام کرد که به منظور تامین نیروی مورد نیاز و تقویت بنیه انسانی خود، از بین جوانان مومن، متعهد، کارآمد و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقطع درجه‌داری به صورت قرارداد پیمانی پنج‌ساله استخدام می‌کند. بر همین اساس، داوطلبان با مدرک دیپلم و فوق‌دیپلم با حداقل معدل ۱۲ در تمامی رشته‌ها می‌توانند برای آزمون ثبت نام کنند.

بر این اساس حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر سن نیز ۳۰ سال اعلام شده است. همچنین داوطلبان باید دارای حداقل ۱۶۵ سانتی‌متر باشند. ثبت نام داوطلبان با آخرین مدرک تحصیلی صورت می‌گیرد، اما افراد دارای مدرک کاردانی نیز می‌توانند به صورت پیمانی و با اخذ تعهد محضری در آزمون شرکت کنند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۳۶۶۲۸ و ۰۲۱۴۸۰۳۶۶۲۸ تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران، کیلومتر ۱۷ جاده مخصوص (وردآورد)، خیابان ۶۳ (ملک)، خیابان طالقانی پائین‌تر از بانک سپه مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->