رئیس جمهور روز ملی ارمنستان را به رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور تبریک گفت جلسه شورای امنیت درباره انفجار‌های لبنان برگزار می‌شود افزایش سطح هشدارهای امنیتی در عراق یک رسانه عبری از طرح تازه تل‌آویو برای تبادل اسیران خبرداد وزیر حمل و نقل ونزوئلا با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد پزشکیان: قطعا حرف زور را نمی‌پذیریم و با هیچ کس دعوا نداریم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید توسط سخنگوی دولت چهاردهم نواخته خواهد شد وزیر خارجه ترکیه واکنش ایران و حزب‌الله را اجتناب‌ناپذیر دانست پادگان تروریستی اسرائیل؛ بی‌وقفه رو به زوال + فیلم حملات حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) وزیر امور خارجه از سفیر ایران در لبنان عیادت کرد | وزیر سابق بهداشت، پزشک معالج مجتبی امانی تعطیلی پنجشنبه‌ها با مخالفت کمیسیون اقتصادی همراه شد با حکم رهبر معظم انقلاب، امام جمعه شهرکرد منصوب شد یک شرکت ژاپنی از تحقیق درباره انفجار بی‌سیم‌ها در لبنان خبر داد نمایندگی ایران در سازمان ملل: وارد رقابت‌ها و جنجال‌های داخلی و انتخاباتی آمریکا نمی‌شویم پزشکیان: قدرت مسلمانان بر وحدت و انسجام ماست دولت، لایحه اصلاح قانون هواپیمایی کشوری را تقدیم مجلس کرد ستاد کل نیروهای مسلح: اراده ما بر خونخواهی شهید هنیه خواهد بود آغاز سی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور پزشکیان تسلیت رئیس جمهور به مردم لبنان | پزشکیان: جنایتکار قطعا مجازات عادلانه خواهد شد جریمه حمل بار بیش از حد مجاز چقدر است؟ | بار ترافیکی چیست؟
سرخط خبرها

واکنش جدید حماس به توافق تبادل اسرا

  • کد خبر: ۲۴۸۵۰۸
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
واکنش جدید حماس به توافق تبادل اسرا
جنبش حماس پیام جدیدی را درباره توافق تبادل اسرا و هزینه دستیابی به چنین توافقی ارسال کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جنبش حماس پیامی را در صفحه خود در تلگرام تحت عنوان «هزینه یکی است» منتشر کرد.

طبق گزارش وبگاه عربی۲۱، در این پیام کوتاه به اظهارات قبلی «ابو عبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس اشاره شده است که در آن گفته بود: «بهایی که مقاومت برای آزاد کردن پنج اسیر می‌گیرد با بهای آزادی تمامی اسرا یکسان است».

این پیام درحالی ارسال شده است که رسانه‌های عبری روز جمعه از بازگشت هیئت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی از دوحه، پایتخت قطر خبر دادند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که هیچ پیشرفتی زمینه حل و فصل اختلافات درباره توافق آتش‌بس در نوار غزه و انعقاد قرارداد تبادل اسرا حاصل نشده است.

در همین راستا، یک منبع برجسته در مقاومت فلسطین روز جمعه به المیادین فاش کرد که «نشست‌های دوحه شکست خورده است» بر این اساس، «مذاکرات در خطر فروپاشی قرار دارد».

این منبع افزود که نشست‌های دوحه نتوانست رژیم صهیونیستی را از اصرار بر ماندن در محور فیلادلفیا و حذف وتوی ۶۵ اسیر محکوم به حبس ابد منصرف کند».

به گفته این منبع، «مذاکرات به دلیل امتناع اشغالگران از پاسخ به پیشنهادات میانجی‌ها برای رسیدگی به مسائل باقی‌مانده به سمت سقوط پیش می‌رود»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->