نصب و راه اندازی دستگاه آب شیرین کن در ۹ روستای مشهد آیا تجربه بافت تاریخی یزد برای مشهد مفید است؟ لزوم بازنگری در محدودیت‌های درآمدی شهرداری‌ها اعمال‌قانون ۱۸۰۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۸ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آمادگی کامل حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهری مشهد هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ خراسان‌رضوی، رتبه اول به‌روزرسانی اسناد اجاره‌ای در کشور + فیلم مشارکت بی‌سابقه مردم مشهد در اجرای پروژه‌های شهری مشهد، قله نهضت آسفالت کشور ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، خیابان امام‌خمینی(ره) و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) شهردار مشهدمقدس: دستگاه حفار تونل خط ۳ متروی مشهد به زودی وارد قاسم‌آباد می‌شود گل‌های پاییزی به زودی میهمان مشهد می‌شوند  یادی از حاج علی شمقدری، یار دیرین رهبر معظم انقلاب | نیم قرن غیرت و صدق و وفا درباره محله «مهرآباد» که روزگاری از گزینه‌های سرمایه‌گذاری انگلیسی‌ها و یهودیان بود | توطئه‌چینی با تریاک مشهد علیه چین ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید چراغچی، میدان فهمیده و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۵۴۲ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) خیابان ثنایی۳ در محله خاتم‌الانبیا(ص) مشهد در انتظار بازگشایی تهیه مدل جامع ریسک فرونشست زمین در مشهد لزوم تغییر محدوده کلان‌شهر مشهد شهروند خبرنگار | درخواست تغییر مسیر برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد + پاسخ نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شورای ششم با شعار توجه به حاشیه شهر، از مردم رأی گرفت بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از پروژه‌های منطقه ۵ | بازگشایی بولوار کرامت مشهد ظرف یک ماه آینده رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد: ایران ۳۰ سال دیگر کشور سالمند است | از سیاست‌های جوانی جمعیت حمایت می‌کنیم
سرخط خبرها

شهرداری مشهد سطح خدمات‌رسانی به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ را در محور‌های جاده‌ای ارتقا داد

  • کد خبر: ۲۴۸۵۶۱
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
شهرداری مشهد سطح خدمات‌رسانی به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ را در محور‌های جاده‌ای ارتقا داد
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در بازدید‌های اخیر از محورهای منتهی به مشهدالرضا(ع)، نواقص شناسایی و به‌سرعت رفع شده‌اند.

مهدی یعقوبی در گفتگو با شهرآرانیوز، با اشاره به بازدید‌های انجام‌شده از محور‌های جاده‌ای اظهار کرد: بازدید‌ها با هدف بررسی و ارزیابی نحوه خدمات‌رسانی به زائران پیاده‌ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری مشهد در تمام محور‌هایی که زائران در آن‌ها حضور دارند، خدمات لازم را ارائه داده است، عنوان کرد: این خدمات شامل حوزه‌های مختلفی از جمله فرهنگی، خدماتی، زیرساختی و شهری است. در حوزه زیرساختی، استقرار مواکب و فراهم‌کردن نیاز‌های آنان ازجمله تأمین آب غیرشرب، استقرار سرویس‌‌بهداشتی و حمام‌ها، جانمایی سطل‌های زباله و نظافت محیط انجام شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری بیان کرد: ماشین‌آلات مورد نیاز برای این محور به طور کامل تأمین و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. روز گذشته بازدیدی از جاده نیشابور صورت گرفت و در این محور برخی نواقص شناسایی و تصمیمات لازم برای رفع آن‌ها اتخاذ شد. نیاز‌هایی مانند تأمین تانکر‌های آب غیرشرب و پشتیبانی سرویس‌های بهداشتی به طور کامل حل شد و توزیع مخازن زباله نیز امروز به پایان رسید.

یعقوبی خاطرنشان کرد: تعداد زائران به طور دقیق برآورد نشده، اما شهرداری مشهد اقدامات خود را نسبت به سال گذشته ارتقا داده است. در ابتدای این دوره، ۳۸ دستگاه تانکر برای پشتیبانی آب غیرشرب پیش‌بینی شده بود که اکنون تعداد آن‌ها به ۵۱ دستگاه افزایش یافته است. متناسب با نیاز‌های اعلام‌‌شده، خدماتی همچون جمع‌آوری زباله، پاک‌سازی و شستشوی خیابان‌ها و مواکب انجام می‌شود.

وی در خصوص سرویس‌های بهداشتی گفت: تقریباً در تمام نقاط، مستقر شده‌اند و در صورت نیاز فوری، از امکانات موجود جا‌به‌جایی انجام خواهد شد تا خدمات بهینه و مناسبی به زائران ارائه شود. با ادامه این روند، خدمات‌رسانی به زائران به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->