طلوع آفتاب به افق مجاهدت | مروری بر سه دهه زندگی مرحوم آیت الله ابوالقاسم خزعلی ایرانی؛ مثل تار و پود در قالی! نگاهی به برخی شاخص‌های رفتاری رسول خدا (ص) در خانواده براساس روایات و احادیث سیری در مقام امام‌رضا(ع) و آداب زیارت از راه دور با کتاب «در محضر انیس مهربان» برگزاری سلسله‌جلسات پرسمان دینی، هم‌زمان با هفته وحدت در حرم امام‌رضا(ع) پیکر مطهر سرباز شهید وطن در آغوش مشهدالرضا (ع) | آیین تشییع و بدرقه پیکر شهید «ربیع‌زاده» برگزار شد + فیلم تشییع پیکر پاک «امیر ابراهیم‌زاده» شهید مرزبانی، در زاوه خراسان رضوی + فیلم معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد: فعالیت‌های قرآنی باید در صدر اولویت‌های فرهنگی کشور باشد لزوم توجه به فرهنگ‌سازی اسلامی و تربیت سربازان فرهنگی و دینی رونمایی از شماره هفتم نشریه «منش استادی» در یک رویداد قرآنی قرآن؛ راهنمای اصلی تحول اجتماعی و تجسم ارزش‌های الهی است اجتماع سربازان کوچک امام زمان(عج) و مادران تمدن‌ساز در مشهد استقبال بی‌نظیر از جشنواره قرآنی باران وحی با ارسال ۱۲۰ هزار اثر از سراسر کشور تشرف ۵۰ هزار زائر اردوزبان به حرم مطهر رضوی در دهه آخر ماه صفر ماجرای وقف مدرسه میرزا جعفر برای حرم امام‌رضا(ع) سرباز شهید حادثه تروریستی میرجاوه یکشنبه (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) در شهر دولت‌آباد تشییع می‌شود سعی کنیم به چشم امام زمان (عج) بیاییم برگزاری اجتماع مردمی بیعت با امام زمان (عج) در مشهد مقدس + فیلم (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) امید همراه با اقدام، بیعتی تا همیشه | مروری بر راه‌های تجدیدعهد با امام عصر (عج)
سرخط خبرها

مشهدالرضا(ع) در عزای امام مهربانی‌ها

  • کد خبر: ۲۴۹۰۱۲
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
مشهدالرضا(ع) در عزای امام مهربانی‌ها
در شب شهادت امام رضا (ع) زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در سوگ شهادت آن حضرت اشک ماتم ریختند.

به گزارش شهرآرانیوز، امشب، آخرین شب ماه صفر و مصادف است با شب شهادت ابوالحسن، ثامن الحجج، امام رئوف، سلطان سریر ارتضا، حضرت علی بن موسی الرضا(ع). آن امامی که امام مهربانی و امام گفتگو و ولی‌نعمت مردم ایران و به خصوص مجاوران آن حضرت در مشهد الرضا است.

از ساعاتی مانده به غروب آفتاب، تمامی خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی، مملو از هیئات مذهبی و مردم عزاداری بوده که به سمت حرم مطهر روانه شده‌اند تا در شب شهادت ولی نعمت، در جوار حرمش باشند.

عزادارانی که ۲ ماه است در غم شهادت سید و سالار شهیدان، رخت عزا بر تن کرده‌اند و آخر این ۲ ماه را با عزای شهادت امام رئوف به پایان می‌رسانند. از زائران آن حضرت گرفته که از سراسر ایران و اقصی نقاط دنیا به قصد زیارت حرم به مشهد رهسپار شده‌اند تا مجاوران آن حضرت که برکت رزق و روزی و زندگی خود را از زندگی در جوار آن امام رئوف می‌دانند.

مشهدالرضا(ع) در عزای امام مهربانی‌ها

در حرم مطهر، خیل عظیم زائرانی موج می‌زند که با چشمانی اشکبار، شکرگزار خدای متعال هستند که توفیق زیارت در شب شهادت امام (ع) را پیدا کرده‌اند و هر کسی نیز گوشه چشمی دارد که به برکت این زیارت، حاجت او روا شود. یکی ظهور منجی عالم را طلب می‌کند و آن دیگری شفای بیماران و آن دیگری رفع گرفتاری و ....

امشب، مشهد الرضا و حرم مطهر رضوی، قلب ایران است و قلب هر مرید اهلبیت (ع) در این شهر می‌تپد. امشب در سراسر ایران، نوای «رضا، رضا» جریان دارد...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->