نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) | آرتتا برنده آزمون سخت دربی لندن ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الاهلی در لیگ نخبگان آسیا | گاریدو به ترکیب برنده دست می‌زند؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران برابر ونزئولا در جام جهانی ازبکستان نکونام: الغرافه یک تیم چند ملیتی است | کاش در آزادی بازی می‌کردیم صحبت‌های گاریدو پیش از دیدار با الاهلی در لیگ نخبگان آسیا | پرسپولیس همیشه دنبال برد است حادثه در نشست خبری پیش از بازی استقلال و الغرافه در ورزشگاه شهر قدس + فیلم (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و الاهلی در لیگ نخبگان | رونمایی از تیم آسیایی گاریدو پخش زنده بازی شهداب یزد و فولاد سیرجان (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آرسنال و تاتنهام (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آماده باش نکونام به مهرداد محمدی تاریخ و ساعت بازی استقلال و الغرافه در لیگ نخبگان | شروع کار آبی‌ها با غول قطری جام جهانی فوتسال جذاب می‌شود خطیر استعفای ساکت را رد کرد حسن یزدانی برای جراحی راهی فرانسه شد طراحی پوستر اینتر در هفته چهارم سری آ ایتالیا با تصویر ستاره ایرانی + عکس بازیکنان تیم ملی به دنبال جلب رضایت نورالهی| احمد عذرخواهی می‌کند؟ شروع فاجعه‌بار اسمالینگ در عربستان حسرت یونایتد از درخشش سانچو مسی با توپ پر برگشت
سرخط خبرها

صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه ۵۰ متر پارالمپیک پاریس

  • کد خبر: ۲۴۹۱۰۷
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه ۵۰ متر پارالمپیک پاریس
ساره جوانمردی به فینال میکس تپانچه بادی ۵۰ متر پارالمپیک پاریس صعود کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های تیراندازی بازی‌های پارالمپیک پاریس امروز (چهارشنبه، ۱۴ شهریور ۱۴۰۳) با برگزاری مسابقات میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH۱ پیگیری شد. ساره جوانمردی و محمدرضا میرشفیعی دو نماینده ایران در این مسابقات بودند که در یک جدول ۲۹ نفره با حریفانشان رقابت کردند.

در پایان مرحله مقدماتی ساره جوانمردی با امتیاز ۵۴۲ در جایگاه چهارم ایستاد و به عنوان یکی از هشت نفر برتر راهی مرحله نهایی شد.

محمدرضا میرشفیعی، دیگر نماینده ایران، اما با امتیاز ۵۲۳ جایگاه هجدهم را به خود اختصاص داد و از صعود بازماند.

مرحله فینال مسابقات میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH۱ ساعت ۱۲:۱۵ (به وقت پاریس) و ۱۳:۴۵ (به وقت تهران) برگزار می‌شود.

ساره جوانمردی در حالی فینالیست مسابقات میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH۱ شد که پیش از این در تپانچه بادی ۱۰ متر موفق به کسب مدال طلا شده بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->