«کافه‌این» امشب سریال‌های ترکیه‌ای را بررسی می‌کند (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) بازگشت عموهای فیتیله‌‌ای با «دوقلوها» موزه ملل شرق مسکو میزبان نمایشگاه نگارگری‌های تاریخی ایران می‌شود «ابراهیم اقلیدی» مترجم و محقق پیشکسوت درگذشت (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) + علت فوت «قصه‌های مجید»، «مینو»، «نوار زرد ۲» و «چک برگشتی» روی آنتن شبکه آی‌فیلم + زمان پخش مهران مدیری به تلویزیون بر می‌گردد؟ فیلم‌های مرحله نهایی داوری جایزه ایسفا معرفی شدند آیا «تلماسه: مسیح» (Dune: Messiah) آخرین اقتباس ویلنوو از رمان‌های فرانک هربرت خواهد بود؟ کارگردان نمایش «آدم کش»: تئاتر، بهترین محمل برای بیان موضوعات اجتماعی است «مقام نوایی» در موسیقی شرق خراسان در فهرست میراث فرهنگی ناملموس ایران ثبت شد شنا در برف انتشار استوری سینا حجازی در سوگ پدرش + عکس فیلم «سینما متروپل»، با بازی هومن برق‌نورد، کی اکران می‌شود؟ سری جدید «شام ایرانی» در راه تولید نواختن آهنگ «جنگ ستارگان» در فضا + فیلم گزارشی از رونمایی آلبوم جدید همایون شجریان
سرخط خبرها

انتشار «تعزیه را دوباره بشناسیم» و «رنسانس‌های ناتمام» از بهروز غریب‌پور

  • کد خبر: ۲۴۹۲۴۹
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
انتشار «تعزیه را دوباره بشناسیم» و «رنسانس‌های ناتمام» از بهروز غریب‌پور
۲ کتاب جدید به قلم بهروز غریب‌پور روانه بازار نشر می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بهروز غریب‌پور، نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما، درخصوص فعالیت این روزهایش گفت: این اواخر ۲ کتاب با عنوان «تعزیه را دوباره بشناسیم» و «نمایش مدرن در ایران» را برای سنین نوجوان به بالا نوشته‌ام. این آثار متعلق به شرکت نردبان است که به زودی منتشر خواهد شد.

این کارگردان با اشاره به موضوع این کتاب‌ها توضیح داد: باید بگویم که نگارش این ۲ اثر بیش از یکسال زمان برد‌ه است. کتاب «نمایش مدرن در ایران» به تجارب من از بدو ورود تئاتر به شیوه غربی در ایران اشاره دارد و کتاب «تعزیه را دوباره بشناسیم» به تقلید ما از سبک غربی و بررسی همه‌جانبه‌‌ نسبت به تعزیه می‌پردازد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن کتاب «رنسانس‌های ناتمام» که گفت‌وگوی من با منصور خلج است هم اخیرا توسط بنیاد کودک وارد بازار کتاب شده است.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->