شکست مفتضحانه سامانه‌های دفاعی صهیونیستها از موشکهای فراصوتی یمن زخمی شدن یک نظامی رژیم صهیونیست در عملیات استشهادی (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) حکم انتصاب عراقچی برای غریب آبادی امضا شد سفر رئیس جمهور به عراق فصل جدیدی از روابط میان دو کشور ایجاد کرد کشته شدن چهار دامدار سوری به دست نظامیان آمریکایی بررسی انتصابات دولت چهاردهم توسط «مهدی فضائلی» در تلویزیون ادعای سوءقصد دوباره به جان ترامپ | تیراندازی به در محل باشگاه گلف شلیک ۱۵۰ موشک و پهپاد به‌سمت شمال فلسطین اشغالی نماهنگ | خط معیار | آیا همراه پیغمبر(ص) هستیم یا نیستیم؟ ۳ عضو گروهک «پ.ک.ک» در شمال عراق و سوریه کشته شدند تصویب تعطیلی پنجشنبه ها در کمیسیون اجتماعی مجلس اذعان ارتش رژیم اشغالگر به ناتوانی در رهگیری موشک یمن آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: تبیین فرهنگ «دفاع مقدس» براساس ذائقه فکری و فرهنگی نسل جوان رییس سازمان انرژی اتمی: اهداف صلح‌آمیز صنعت هسته‌ای برای جهانیان نمایان خواهد شد نخستین نشست هم‌اندیشی معاونان اول سه قوه به میزبانی دولت برگزار شد فعالیت ۶ ناشر تخصصی دفاع مقدس و مقاومت در خراسان رضوی اعلام وصول ۱۱ لایحه دولت در اولین روز بازگشایی مجدد مجلس رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی با معاون وزیر دفاع روسیه دیدار کرد ارتش یمن: اسرائیل را با موشک هایپرسونیک هدف قرار دادیم جمهوری اسلامی ایران حامی اصلی صلح در منطقه است افتتاح پنج موزه دفاع مقدس با حضور رئیس‌جمهور
سرخط خبرها

رئیس جمهور به تذکر یک کاربر فضای مجازی واکنش نشان داد

  • کد خبر: ۲۴۹۳۰۲
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
رئیس جمهور به تذکر یک کاربر فضای مجازی واکنش نشان داد
رئیس‌جمهور در واکنش به اظهارنظر یکی از کاربران شبکه اجتماعی برای یادآوری تبریک نایب‌قهرمانی تیم ملی نجات غریق بانوان ایرانی در مسابقات پارالمپیک، از اقدام این فعال فضای مجازی قدردانی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی پیام تبریک «مسعود پزشکیان» برای قهرمانی ورزشکار کشورمان در رشته پرتاب نیزه یک کاربر در فضای مجازی در شبکه اجتماعی ایکس به وی یادآور شد که نایب‌قهرمانی تیم ملی نجات غریق زنان ایران در جهان را هم تبریک بگوید.

رئیس‌جمهور در واکنش به پیام این کاربر نوشت: اخبار خوب و افتخارآمیز ورزشی این روز‌ها آنقدر زیاد است که گاهی آدم جا می‌ماند و چه خوب که یادآوری کردید. نایب‌قهرمانی تیم نجات غریق زنان ایران را هم تبریک عرض می‌کنم.

رئیس جمهور به تذکر یک کاربر فضای مجازی واکنش نشان داد

«سعید افروز» قهرمان و رکورددار جهان و پارالمپیک در ادامه رقابت‌های پارادو و میدانی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در ورزشگاه استادوفرانس، امروز در رشته پرتاب نیزه کلاس F ۳۴ به مصاف هفت ورزشکار از کشور‌های چین، کلمبیا (۲ ورزشکار)، مراکش، برزیل، چین و عراق رفت.

️افروز که به‌عنوان چهارمین ورزشکار پرتاب‌های خود را انجام داد، عملکردی شگفت‌انگیز داشت. او در سه پرتاب نخست خود سه بار رکورد جهان و پارالمپیک را که در اختیار خودش بود با رکورد‌های ۴۰.۱۸، ۴۰.۶۷ و ۴۱.۱۶ متر جابه‌جا کرد.

️ورزشکار ایرانی در ادامه با رکورد‌های ۳۹.۸۷ و ۴۰.۸۶ متر در پرتاب‌های چهارم و ششم به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابت افروز با رکورد ۴۱.۱۶ متر در صدر ایستاد و قهرمانی خود در پارالمپیک توکیو را تکرار کرد و همچنین موفق شد تا سومین طلای کاروان «فرزندان ایران» را در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به ارمغان بیاورد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->