نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) | آرتتا برنده آزمون سخت دربی لندن ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الاهلی در لیگ نخبگان آسیا | گاریدو به ترکیب برنده دست می‌زند؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران برابر ونزئولا در جام جهانی ازبکستان نکونام: الغرافه یک تیم چند ملیتی است | کاش در آزادی بازی می‌کردیم صحبت‌های گاریدو پیش از دیدار با الاهلی در لیگ نخبگان آسیا | پرسپولیس همیشه دنبال برد است حادثه در نشست خبری پیش از بازی استقلال و الغرافه در ورزشگاه شهر قدس + فیلم (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و الاهلی در لیگ نخبگان | رونمایی از تیم آسیایی گاریدو پخش زنده بازی شهداب یزد و فولاد سیرجان (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آرسنال و تاتنهام (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آماده باش نکونام به مهرداد محمدی تاریخ و ساعت بازی استقلال و الغرافه در لیگ نخبگان | شروع کار آبی‌ها با غول قطری جام جهانی فوتسال جذاب می‌شود خطیر استعفای ساکت را رد کرد حسن یزدانی برای جراحی راهی فرانسه شد طراحی پوستر اینتر در هفته چهارم سری آ ایتالیا با تصویر ستاره ایرانی + عکس بازیکنان تیم ملی به دنبال جلب رضایت نورالهی| احمد عذرخواهی می‌کند؟ شروع فاجعه‌بار اسمالینگ در عربستان حسرت یونایتد از درخشش سانچو مسی با توپ پر برگشت
سرخط خبرها

نیانگ در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۴۹۳۳۴
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
  • ۱
نیانگ در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس بازیکن مورد نظر خود در خط حمله را پیدا کرده و قرار است به زودی قرارداد نهایی بان نیانک به امضاء برسد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امبایه نیانگ، بازیکن سنگالی الاصل که سابقه بازی برای تیم فوتبال آث میلان را در کارنامه دارد و با فوتبال آسیا نیز کاملا آشنا است با باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسیده است. نزدیکان به باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که توافق نهایی با این مهاجم انجام شده و قرار است نامبره برای عقد قرارداد نهایی به این باشگاه مراجعه کند.

نیانک در تیم ملی فوتبال سنگال سابقه بازی دارد و قد و قامت مناسب به این بازیکن اجازه می‌دهد در جنگ‌های تن به تن خط حمله به توفیق برسد. نیانگ اخیرا برای تیم امپولی به میدان رفته و از تجربه کافی برای بازی در خط حمله پرسپولیس برخوردار است.


سران باشگاه پرسپولیس در میان انبوهی از حواشی که اکنون باشگاه استقلال را فرا گرفته به دنبال اهداف جدیدی هستند و جذب نیانگ یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که این باشگاه از یک ماه پیش آن را دنبال می‌کرد تا خط حمله‌اش تقویت شود.

حالا باید دید این بازیکن چه زمان از کشورش به ایران سفر خواهد کرد و قرارداد با باشگاه پرسپولیس رسمی خواهد شد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
sampishro
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
0
0
بعیدمیدونم باتوجه به مدیران ناخن خشکی که ماداریم پرسپولیس صاحب مهاجمی زهرداربشه نهایتش یکی مثل لئوناردویانبیل باهوییبندازن بهشون با10هزاردلار
مابقیشم چندقسم بشه بین خودشون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->