پخش زنده بازی النصر و الشرطه عراق در لیگ نخبگان آسیا (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سازمان بازرسی کل کشور: وزیر ورزش به مشکلات ورزشگاه‌های ایران ورود کند مرتضی مهرزاد، بازیکن تیم ملی والیبال نشسته در شهرداری استخدام شد شمسایی: تازه ماموریت تیم ملی فوتسال شروع شده است ایران با ۷ گل برای فوتسال جهان خط و نشان کشید | امید دراردوی ایران نتیجه و ویدئو خلاصه بازی ایران و ونزوئلا در جام جهانی فوتسال (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) | خط و نشان ایران برای رقبا فهیمی راد رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی شد استارت بلندقامتان سپهر صدرا برای حضور در لیگ برتر + فیلم ترکیب استقلال برابر الغرافه در نخستین بازی لیگ نخبگان آسیا (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) تکذیب شایعه بازگشت کریم باقری به پرسپولیس خیابان منتهی به ورزشگاه شهر قدس گیت ورودی شد + عکس کمیته اخلاق چند دلال معروف فوتبال را تعلیق کرد پخش زنده بازی ایران و ونزوئلا در جام جهانی فوتسال (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین واکنش اینستاگرامی سینا اسدبیگی به رقابت پرسپولیس و الاهلی + عکس نکونام بعد از برد الغرافه استعفاء می‌دهد؟ | شایعات عجیب از اردوی آبی‌ها آرمان رمضانی در استقلال ماندگار شد کاستیلوی اسپانیایی، سرمربی جدید تیم ملی هندبال هیئت مدیره پرسپولیس در انتظار تغییر شنای قهرمانی شمال‌شرق کشور در مشهد + ویدیو
سرخط خبرها

حضور عالیشاه در تمرین پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۴۹۵۶۲
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
حضور عالیشاه در تمرین پرسپولیس
با شروع دوباره تمرینات پرسپولیس در فیفادی، امید عالیشاه به جمع شاگردان گاریدو بازگشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، امید عالیشاه در دو فصلی که به عنوان کاپیتان اول سرخپوشان معرفی شد، چهار کاپ قهرمانی را بالای سر برد و ستاره تیم‌های یحیی گل‌محمدی و اوسمار ویرا بود.

کاپیتان پرسپولیس، اما این فصل را با یک بدشانسی بزرگ شروع کرد. تکل خشن یکی از بازیکنان جوان در تمرین تیم باعث شکستگی انگشتان پای عالیشاه شد و او تمرینات پیش فصل و سه بازی اول لیگ را از دست داد.

با شروع دوباره تمرینات پرسپولیس در فیفادی، امید عالیشاه به جمع شاگردان گاریدو بازگشته است. او در تمرین دیروز با روحیه عالی، با مشت‌هایی گره کرده انگیزه خود را در تمرین گروهی نشان می‌داد.

با ورود عالیشاه به جمع نفرات در دسترس گاریدو، ترافیک خط هافبک پرسپولیس سنگین‌تر هم می‌شود و کار برای انتخاب لیست بازی توسط این سزمربی سخت‌تر هم خواهد شد. البته عالیشاه توانایی بازی در پست مهاجم سایه را نیز دارد و می‌تواند به خط حمله پرسپولیس کمک کند.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->