نجات جان یک کارگر از عمق چاه ۴۰ متری توسط آتش نشانان مشهدی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری، رعد و برق و وزش باد شدید کشف ۳۴ قطعه شمش طلا توسط مرزبانان هنگ تایباد مدرسه نفیسه در محله عمار یاسر مشهد در فهرست نوسازی قرار گرفته است | مدرسه یا انبار آموزشی؟ وزیر آموزش و پرورش در مشهد: نظام تعلیم و تربیت برای بازگشایی مدارس در عالی‌ترین سطح آمادگی خود قرار دارد ۷ دلیل مهم بازماندن از تحصیل دانش‌آموزان مشهدی در گفتگو با معاون دادستان مرکز خراسان‌رضوی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش: استعدادیابی ورزشی دانش آموزان با حمایت وزیر انجام خواهد شد کلاس‌های کانکسی در ۱۴۰۳ هم به صورت کامل حذف نمی‌شوند | تکلیف ناتمام بازسازی صحنه قتل یک دوست پس از دعوا | رفیق کشی کنار تصفیه خانه استاندار خراسان رضوی: سال تحصیلی جدید را در استان با حداقل مسائل و مشکلات آغاز خواهیم کرد طرح‌های سنجش و غربالگری سلامت برای تمامی دانش‌آموزان پایه‌های اول، چهارم، هفتم و دهم اجرا شد جوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) یک میلیون و ۵۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در خراسان رضوی | مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی: سال تحصیلی پیش رو بدون کمبود خواهد بود خواسته‌های فوریِ پرستاران اورژانس پیش بیمارستانی را دریابید | اورژانس با آمبولانس‌های ۲۰ سالِ پیش و نیرو‌های فرسوده می‌چرخد آیا سرما باعث سرماخوردگی می‌شود؟ جزییات سرقت ۱۰ هزار قوطی کنسرو تن ماهی در تهران| انگیزه سارق چه بود؟ دستگیری عروس و مادرشوهری که شغلشان دزدی بود ماجرای عکس یادگاری عروس و داماد ایرانی کنار مسجد الاقصی چیست؟ خرید جهیزیه طبق قانون بر عهده عروس است یا داماد؟ ۲ فوتی بر اثر واژگونی خودرو در کلات خراسان رضوی (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) هشدار متخصصان درباره استفاده از گوشی در رختخواب راه اندازی شعبه دانشگاه فردوسی مشهد در عراق
سرخط خبرها

اسامی فرآورده‌های آرایشی غیرمجاز اعلام شد

  • کد خبر: ۲۴۹۳۹۰
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
اسامی فرآورده‌های آرایشی غیرمجاز اعلام شد
روابط عمومی سازمان غذا و دارو اسامی چند فرآورده آرایشی غیرمجاز را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، محلول آرایش پاک کن با نام تجاری RACO، محصول ادوپرفیوم با نام تجاری Happy Day هپی دی، انواع فرآورده‌های مراقبت از پوست از جمله ژل کنترل کننده چربی صورت و شوینده صورت با نام تجاری NEUTROGENA را غیر مجاز معرفی کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، همچنین محصولات بالم مرطوب کننده و محافظ لب با نام تجاری BYPHASSE، سرم ضدآکنه با نام تجاری LINDA، سرم لیفت کننده پوست با نام تجاری BYPHASSE غیر مجاز می‌باشند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه سطح عرضه در تیررس نظارت‌های همیشگی سازمان غذا و دارو است، از مردم خواست برای حفظ سلامت جامعه در صورت مواجهه با محصولات نامبرده موضوع را به معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->