تارقلی‌زاده رییس TSG جام جهانی فوتسال صعود تیم ملی فوتبال ایران به رنکینگ ۱۹ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سرمربی بارسلونا روی ۲ هموطنش دست گذاشت

  • کد خبر: ۲۴۹۶۱۰
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
سرمربی بارسلونا روی ۲ هموطنش دست گذاشت
هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بارسلونا برای تقویت این تیم اسپانیایی در تابستان آینده از همین حالا برنامه‌ریزی را آغاز کرده و قصد دارد ۲ ستاره هموطنش را به این تیم بیاورد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جاناتان تاه، مدافع بایر لورکوزن و جاشوا کیمیش، هافبک بایرن مونیخ، دو مهره موردنظر فلیک برای تقویت بلوگرانا هستند و مقدمات جذب این دو نفر از همین حالا آغاز شده است.

هر دو بازیکن اگر در ماه‌های آینده قرارداد‌های خود را با باشگاه‌های فعلی‌شان تمدید نکنند، در تابستان آینده بازیکن آزاد خواهند بود و با وجود شرایط بغرنج مالی بارسا، جذب آنها برای بلوگرانا امکان‌پذیر خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->