ملاقات نکونام و استقلالی‌ها با خطیر؟ هلدینگ همه هزینه استقلال را نمی‌دهد! نتیجه بازی فوتسال ایران و گواتمالا(۲۹ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| قاطع و پرغرور در جام جهانی عکس‌هایی از بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و گواتمالا مدافع پرسپولیسی در راه خیبر مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده، رئیس گروه فنی و آنالیز فیفا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ است صعود تیم ملی فوتبال ایران به رتبه ۱۹ رنکینگ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟
سرخط خبرها

نورافکن: مقابل امارات بازی بهتری انجام می‌دهیم

  • کد خبر: ۲۴۹۶۹۶
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
نورافکن: مقابل امارات بازی بهتری انجام می‌دهیم
امید نورافکن، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که تیم ملی مقابل امارات نمایش بهتری از خود به جا بگذارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران باید دومین بازی خود در مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا را این بار مقابل تیم ملی فوتبال امارات برگزار کند. با توجه به عملکرد نه چندان مطمئن تیم ملی در گام اول مقابل قرقیزستان این نگرانی به وجود آمده که تیم ملی نتواند در بازی دوم مقابل امارات نتیجه مطلوب را به دست آورد.

امید نورافکن، بازیکن با تجربه تیم ملی که در بازی با قرقیزستان یکی از بهترین‌های تیم ملی بود، اما نظر دیگری دارد: «ما بازی به بازی بهتری خواهیم شد. در بازی با قرقیزستان هم نتیجه مطلوبی گرفتیم، اما شاید سبک بازی راضی کننده نبود که البته من اعتقاد دارم فوتبال قرقیزستان هم رشد کرده و به طور کلی نتیجه گیری در آسیا سخت شده، چون همه تیم‌ها دوست دارند از فرصت افزایش سهمیه آسیا در جام جهانی نهایت استفاده را ببرند.»

نورافکن ادامه داد: «با این حال مطمئن هستم که بازیکنان تیم ملی در بازی با امارات بازی بسیار بهتری از خود نشان خواهند داد. ما یک مجموعه متحد هستیم و همه دست به دست هم دادیم تا تیم ملی باز هم به جام جهانی صعود کند. مطمئن باشید مقابل امارات تمام توان خودمان را به کار خواهیم گرفت تا بهترین نتیجه ممکن رقم بخورد.»


نورافکن درباره اینکه مقابل قرقیزستان یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی بود این واکنش را نشان داد: «همیشه سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشیم. امیدوارم این روند حفظ شود و بتوانم بهترین عملکرد را مقابل امارات هم داشته باشم تا مردم راضی باشند.»

از نورافکن درباره پیش بینی‌اش درباره بازی با امارات سوال کردیم که این پاسخ را داد: «فوتبال قابل پیش بینی نیست، اما به شما قول می‌دهم نهایت تلاش مان را برای برتری به کار خواهیم گرفت.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->